خبرگزاری کار ایران

مرحله یک‌هشتم جام‌حذفی؛

سوشا ناجی پرسپولیس و درخشان در ضیافت پنالتی‌ها / سرخ‌‌ها حریف‌ گل‌گهر شدند

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۵۵۴

تیم‌ فوتبال پرسپولیس موفق شد با برتری بر راه‌‌آهن در ضربات پنالتی و با درخشش سوشا مکانی به مرحله یک‌چهارم نهایی برسد.

تیم‌ فوتبال پرسپولیس موفق شد با برتری بر راه‌‌آهن در ضربات پنالتی و با درخشش سوشا مکانی به مرحله یک‌چهارم نهایی برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۶:۵۰ در ورزشگاه آزادی با قضاوت البرز حاجی‌پور میزبان راه‌آهن بود که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید تا دو تیم کار را در وقت‌های اضافه دنبال کنند. در وقت‌های اضافه دو تیم کاری از پیش نبردند ولی در ضربات پنالتی درخشش سوشا مکانی باعثشد پرسپولیس با برتری ۴ بر یک به یک‌چهارم نهایی صعود کند.

در دقیقه ۵ نیمه نخست حاجی‌پور قاضی این میدان به سود سرخ‌ها اعلام پنالتی کرد که پیام صادقیان پشت این ضربه ایستاد، ولی وحید طالب‌لو موفق‌تر عمل کرد و با مهار ضربه پیام، برای سومین بار در مهار ضربه پنالتی به سود تیمش خوش درخشید.

در این دیدار ابتدا در دقیقه ۳۴ میلاد محمدی برای راه‌آهن و حمید استیلی گلزنی کرد، ولی در ادامه محمد نوری موفق شد در دقیقه ۴۹ با ضربه سر گل تساوی‌بخش سرخ‌پوشان را وارد دروازه طالب‌لو کند تا کار دو تیم به به تساوی کشیده شود.

۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با همین نتیجه به پایان رسید و دو تیم به وقت‌های اضافه ۳۰ دقیقه‌ای رفتتد که البته نتیجه تلاش‌های آنها گلی را در بر نداشت و کار به ضیافت‌پنالتی‌ها کشیده شد که درخشش سوشا مکانی با مهار ۲ ضربه پنالتی و به ثمر رساندن ضربه دوم سرخ‌ها نقش پر رنگی در صعود تیمش داشت. اومانا، سوشا، کفشگری و طارمی ۴ گلزن سرخ‌پوشان در ضربات پنالتی بودند.

برنده این دیدار در مرحله یک‌چهارم نهایی باید به مصاف گل‌گهر سیرجان برود.

ترکیب‌پرسپولیس:سوشا مکانی، اومانیا، رضا نورمحمدی، میثم حسینی، محسن بنگر، محمد خانزاده، محمد نوری، امید عالیشاه، رضا حقیقی(۵۰ مهرداد کفشگری)، پیام صادقیان و هادی نوروزی(۱۰۸ شهاب زاهدی)

ترکیب‌راه‌آهن:وحید طالب‌لو، محسن ایران‌نژاد، ابراهیم کریمی(میلاد محمدی)، حامد نورمحمدی، رامین رضائیان، محمد ستاری، محمد حسین‌پور، محمد آبشک، رضا خالقی‌فر، محمد غلامی و امین منوچهری

در ادامه این رقابت‌ها ۵ دیدار دیگر نیز امروز برگزار می‌شود که برنامه و نتایج این دیدارها به این شرح است:

صنعت‌ساری ۲ - پیکان‌تهران صفر

گل‌ها: امیر فرهنگ دوست(۹۰) و مجید عنایتی(۹۲)

استقلال‌خوزستان ۲ - ذوب‌آهن‌اصفهان ۳

گل: قاسم دهنوی(۳۷)، مهدی رجب‌زاده(۴۸پنالتی و ۹۲) برای ذوب و روح الله سیف‌الهی(۹۴) و میثم مجیدی(۷۵)

سایپای‌البرز صفر(یک) - تراکتورسازی‌تبریز صفر(۳)(برتری در ضربات پنالتی)

گسترش‌فولاد تبریز یک - پدیده مشهد ۲

گل: رضا عنایتی(۶۴ و ۱۱۴) برای پدیده و محمدامین درویشی(۵۵)

نفت‌مسجد‌سلیمان صفر - گل‌گهرسیرجان صفر(صعود نفت در ضربات پنالتی)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز