خبرگزاری کار ایران

یک هشتم نهایی جام‌حذفی؛

ذوب‌آهن با حذف استقلال‌خوزستان به یک‌چهارم رسید / پرچم‌ پیرمردها همچنان بالا

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۵۱۹

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان موفق شد از سد استقلال خوزستان بگذرد تا به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند.

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان موفق شد از سد استقلال‌خوزستان بگذرد تا به مرحله یک چهارم نهایی جام‌حذفی صعود کند.

به گزارش ایلنا، از مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی، تیم فوتبال استقلال‌خوزستان از ساعت ۱۵ با داوری بیژن حیدری در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود که شاگردان یحیی گل‌محمدی موفق شدند با برتری ۳ بر ۲ در اهواز به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کنند.

در این دیدار قاسم دهنوی در دقیقه ۳۷ گل نخست را برای ذوب‌آهن به ثمر رساند و در ادامه مهدی رجب‌زاده در دقیقه ۴۸ از روی نقطه پنالتی گل دوم را نیز وارد دروازه استقلال خوزستان کرد تا خیال یحیی را کمی راحت کند. اهوازی‌ها بیکار ننشستند و در دقیقه ۷۵ میثم مجیدی موفق شد یکی از گل‌ها را جواب بدهد ولی این پایان کار نبود چراکه در دقیقه ۹۲ رجب‌زاده گل سوم را نیز برای اصفهانی‌ها به ثمر رساند تا نتیجه را ۳ بر یک کند ولی اهوازی‌ها در دقیقه ۹۴ توسط روح الله سیف‌الهی به گل رسیدند ولی این گل نتوانست از حذف این تیم جلوگیری کند.

نکته قابل تأمل اینکه مهدی رجب‌زاده که یکی از بازیکنان با سابقه فوتبال ایران است همچنان به عنوان گلزنی قهار به کار خود در فوتبال و البته این بار با لباس سبز ذوبی‌ها ادامه می‌دهد تا نشان دهد در فوتبال ایران همچنان پرچم پیرمردها بالاست.

در این دیدار پر برخورد علی همام، مهرداد قنبری، مهدی رجب زاده از ذوب آهن و پرویز کریمی، رضا کاردوست، روح‌الله سیف‌الهی از استقلال‌خوزستان از داور دیدار کارت زرد گرفتند و محمد طیبی از استقلال خوزستان نیز در دقیقه ۶۲ اخراج شد.

ذوب‌آهن با عبور از این مرحله باید در یک‌چهارم نهایی به مصاف برنده استقلال - پارسه برود.

ترکیب استقلال‌خوزستان:پرویز کریمی، محمد طیبی، مجید حیدری، رامین خسروی، رضا کاردوست، محمدرضا مهدوی، ایمان باصفا(روح الله سیف‌اللهی)، مهدی مومنی، هادی خنیفر و دیابارا(حجت چهارمحالی)

ترکیب ذوب‌آهن‌اصفهان:محمد رشید مظاهری، کارلوس سانتوز، اکبر ایمانی، علی همام، قاسم حدادی‌فر، قاسم دهنوی، مهرداد قنبری، محسن مسلمان، مهدی رجب زاده(احسان پهلوان)، اسماعیل فرهادی و هادی محمدی

در ادامه این رقابت‌ها ۵ دیدار دیگر نیز امروز برگزار می‌شود که برنامه و نتایج این دیدارها به این شرح است:

صنعت‌ساری ۲ - پیکان‌تهران صفر

گل‌ها: امیر فرهنگ دوست(۹۰) و مجید عنایتی(۹۲)

استقلال‌خوزستان ۲ - ذوب‌آهن‌اصفهان ۳

گل: قاسم دهنوی(۳۷)، مهدی رجب‌زاده(۴۸پنالتی و ۹۲) برای ذوب و روح الله سیف‌الهی(۹۴) و میثم مجیدی(۷۵)

سایپای‌البرز صفر(یک) - تراکتورسازی‌تبریز صفر(۳)(برتری در ضربات پنالتی)

گسترش‌فولاد تبریز یک - پدیده مشهد ۲

گل: رضا عنایتی(۶۴ و ۱۱۴) برای پدیده و محمدامین درویشی(۵۵)

نفت‌مسجد‌سلیمان صفر - گل‌گهرسیرجان صفر… در حال برگزاری

پرسپولیس صفر - راه‌آهن صفر… در حال برگزاری

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز