خبرگزاری کار ایران

معاون دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد گیلان:

تبعیت از رهبری، یکی از صفات بارز آیت الله مهدوی کنی بود

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۵۱۵

ین عالم ربانی در صحنه‌های مختلف، مقاوم ایستادند و از انقلاب و ولایت دفاع کردند.

معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان گفت: تبعیت از رهبری یکی از صفات بارز و ممتاز آیت الله مهدوی کنی در عرصه‌های مختلف زندگی ایشان بود.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام والمسلمین قاسم قاسمی، در مراسم ترحیم و بزرگداشت عالم مجاهد و پارسا حضرت آیت الله مهدوی‌کنی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، حضرت آیت الله مهدوی کنی را یکی از چهره‌های ماندگار انقلاب اسلامی معرفی کرد.

وی افزود: ایشان شخصیتی بودند که در سن ۱۸ سالگی تبعید و زندانی شدند و در روزهای نخست انقلاب پا به پای امام راحل(ره) در ترویج بیانیه‌های ایشان کوشیدند.

قاسمی بابیان اینکه حوادثو ناملایمات مختلف هیچگاه ایشان را از پا در نیارود ادامه داد: این عالم ربانی در صحنه‌های مختلف، مقاوم ایستادند و از انقلاب و ولایت دفاع کردند.

معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گیلان، یکی از صفات بارز و ممتاز ایشان را تبعیت از رهبری عنوان کرد و گفت: آیت الله مهدوی کنی تا آخر عمر از تبعیت رهبری دست نکشید.

وی خاطر نشان کرد: این شخصیت بزرگ به عنوان یک استاد شایسته، عمر خود را برای گسترش بینش صحیح اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی، علمی و دانشگاهی صرف کرد.

قاسمی در ادامه، با محکوم کردن حکم اعدام شیخ نمر، این گونه تحرکات از سوی دشمن را در راستای شیعه هراسی دانست.

مراسم یاد شده به همت حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور رئیس و جمع کثیری از استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در محل نماز خانه این واحد دانشگاهی برگزار شد. در تلاوت آیاتی از قرآن کریم، مراسم مداحی اهل بیت در رثای حضرت سید الشهدا علیه السلام و سوگ رحلت مرحوم آیت الله مهدوی کنی از دیگر قسمت‌های این برنامه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز