خبرگزاری کار ایران

در چهلمین روز از آغاز اعتراض صنفی:

کارگران گیلانا برای تامین منابع پرداخت حقوق‌شان دست به کار شدند

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۴۹۷

کارگران این واحد تولیدی تجهیزات مازاد کارخانه را که قرار است برای دریافت بخشی از معوقات حقوقی ۱۶ ماهه گذشته‌شان به فروش برسد آماده کرده‌اند.

همزمان با چهلمین روز از شروع اعتراضات صنفی کارگران کارخانه کاشی گیلانا، صبح امروز کارگران بعد از ۵ روز تلاش مستمر از آماده شدن بخش زیادی از تجهیزات مازاد کارخانه برای فروش جهت تامین منابع پرداخت حقوق خبر دادند.

منابع خبری ایلنا در کارخانه کاشی گیلانا اعلام کردند که کارگران این واحد تولیدی تجهیزات مازاد کارخانه را که قرار است برای دریافت بخشی از معوقات حقوقی ۱۶ ماهه گذشته شان به فروش برسد آماده کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، پس از موافقت ضمنی کارگران این واحد تولیدی برای فروش اموال و سایر تجهیزات کارخانه درتاریخ(۲۹ مهرماه)، کارگران متحصن در کارخانه ظرف ۵ روز گذشته تمام تلاش خود را برای جمع آوری ضایعات و باز کردن ماشین آلات فرسوده به کار گرفتند.

به گفته این منبع خبری، با توجه به شرایط مالی کارگران کاشی گیلانا پس از ۱۶ ماه تعویق حقوق، آنان می‌خواهند هر چه سریع‌‌تر این اموال برای پرداخت حقوق‌شان به فروش برسد.

لازم به یاد آوری است از مجموع ۱۶۰ کارگر کارخانه کاشی گیلانا که به دلیل عدم دریافت بیش از ۱۶ ماه حقوق معوقه از ۴۰ روز گذشته دست از کار کشیده‌اند، کارفرما بااخراج حداقل ۲۰ کارگرقرار دادی در روز پنجشنبه(۱آبان) تعداد کارگران معترض را کاهش داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز