خبرگزاری کار ایران

قائم مقام گروه خودروسازی سایپا:

طرح جایگزینی خودروهای فرسوده تعادل بازار را به همراه دارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۴۶۷

متقاضیان می توانند پس از جاری شدن بخش نامه طرح جایگزینی خودروهای فرسوده با مراجعه به نمایندگی‌ها و ثبت نام برای اسقاط و خرید خودروی جدید اقدام کنند.

طرح جایگزینی خودروهای فرسوده منجر به متعادل شدن بازار می‌شود.

حسن عموزاده، قائم مقام گروه خودروسازی سایپا در حاشیه مراسم آغاز مجدد طرح جایگزینی خودروهای فرسوده گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت: عملیات اسقاط خودروهای فرسوده پس از تاسوعا و عاشورا آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کلیه منابع این طرح از سوی گروه خودروسازی سایپا تامین می‌شود گفت: وام پیش بینی شده برای این طرح ۱۹.۵ درصد است که ۵۰ درصد به صورت نقد و مابقی به صورت اقساط خواهد بود که بین ۳ تا ۴ سال(۴۸ ماه) تسویه می شود.

عمو‌زاده با بیان اینکه برای هر ماه مبلغ ۳۴۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است گفت: متقاضیان می توانند پس از جاری شدن بخش نامه طرح جایگزینی خودروهای فرسوده با مراجعه به نمایندگی‌ها و ثبت نام برای اسقاط و خرید خودروی جدید اقدام کنند، البته قبل از اسقاط خودرو شرکت رایان سایپا عملیات تعیین اعتبارسنجی و استعلام از بانک مرکزی را انجام می‌دهد.

وی معتقد است این طرح منجر به متعادل شدن بازار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز