خبرگزاری کار ایران

معاون سما واحد رشت خبر داد:

کسب رتبه‌های برتر مسابقات قرآن و عترت در سما واحد رشت

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۴۳۷

فعالیت کانون‌های قرآنی در اصلاح سبک زندگی تاثیرگذار است.

معاون سما واحد رشت بر ضرورت گسترش فعالیت کانون‌های قرآنی تاکید کرد و از کسب رتبه‌های بر‌تر مسابقات قرآن و عترت در سما واحد رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا آزادبر در حاشیه اختتامیه مرحله کشوری چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر، بر لزوم توجه به فعالیت کانون‌های قرآنی به ویژه در حوزه دانشگاهی تاکید کرد.

وی هدف اصلی و بنیادی سما واحد رشت از شرکت در این مسابقات را آشنا کردن مخاطبان با آموزه‌های قرآن و اهل بیت(ع) عنوان کرد.

معاون سما واحد رشت بر ضرورت گسترش فعالیت کانون‌های قرآنی تاکید کرد و گفت: فعالیت کانون‌های قرآنی در اصلاح سبک زندگی تاثیرگذار است.

دانش آموزان، دانشجویان و کارکنان سما واحد رشت امسال رتبه‌های بر‌تر مسابقات قرآنی استانی و کشوری را کسب کردند.

رتبه اول کشور در جشنواره قرآنی سازمان سما(طرح قدس) توسط دو تن از دانش آموزان سما واحد رشت خانم زهرا بردبار و امیر حسین شفیعی در رشته ترتیل کسب شد.

حسن رجب‌زاده، معاون آموزشی و فرهنگی دانشکده سما واحد رشت نیز رتبه سوم این مسابقات را در رشته قرائت به روش تحقیق بدست آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز