خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان امداد و نجات عنوان کرد:

جست‌و‌جو‌ها برای یافتن ۲ گمشده سیل خرم آباد ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۴۰۱

بر این اساس روز گذشته ۲ تیم تخصصی جست‌و‌جو در سیلاب شامل ۸ نجاتگر از استان‌های کرمانشاه و همدان برای ادامه جست‌و‌جو‌ها به لرستان اعزام شده‌اند.

سخنگوی سازمان امداد ونجات گفت: ۲ تیم تخصصی جست‌و‌جو در سیلاب از استان‌های کرمانشاه و همدان روز گذشته برای یافتن ۲ گمشده سیل هفته گذشته درخرم‌آباد اعزام شدند.

به گزارش ایلنا از اداره‌کل روابط‌عمومی و ارتباط مردمی جمعیت هلال‌احمر، حسین درخشان یا اعلام اینکه جست‌و‌جو‌ها برای یافتن یک معلم و راننده‌ای که در سیل دوشنبه گذشته لرستان مفقود شده بودند ادامه دارد، توضیح داد: عملیات جست‌و‌جو از ۲۸ مهر آغاز شده و از میان ۵ نفر از مفقود شدگان، جسد ۲ دانش‌آموز و یک بزرگسال همراه آن‌ها پیدا شد.

وی با اشاره به اینکه هنوز معلم مجتمع آموزشی و راننده پراید پیدا نشده‌اند، اظهار کرد: بر این اساس روز گذشته ۲ تیم تخصصی جست‌و‌جو در سیلاب شامل ۸ نجاتگر از استان‌های کرمانشاه و همدان برای ادامه جست‌و‌جو‌ها به لرستان اعزام شده‌اند.


سخنگوی سازمان امداد ونجات گفت: تا کنون بیش از ۱۹ تیم امدادی اعم از ۲۲۵ امدادگر و نجاتگر همراه با مردم محلی در حال جست‌وجو برای یافتن ۲ گمشده در سیلاب هستند و ارزیابی‌ها را از رودخانه کشکان تا پلدختر ادامه دادند.

جست‌و‌جو برای یافتن ۲ مفقود سیل خرم آباد همچنان ادامه دارد

به دنبال بارندگی‌های شدید هفته اخیر و مفقود شدن تعدادی از هموطنان در میان سیلاب و امواج رودخانه کشکان خرم آباد، عملیات جست‌و‌جوی مفقودین تا ده‌ها کیلومتر دور‌تر از محل حادثه همچنان ادامه دارد.

حسین رضا مرادی با اشاره به اینکه پس از وقوع این حادثه در هفتمین روز، با تمام توان و حضور مستمر نیروهای امدادی و همچنین غواصان متخصص، کماکان عملیات و جست‌و‌جوی نقطه به نقطه در داخل رودخانه و کنار سواحل آن و در بین درختان و موانع طبیعی و غیر طبیعی ادامه دارد، افزود: به علت شدت قدرت امواج و سرعت حرکت سیل احتمال می‌رود که اجساد مفقودین تا فواصل خیلی دور هم جابه جا شده باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان خاطرنشان کرد: براساس وظایف انسانی، همه نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر تا آخرین دقایق به کار جست‌و‌جو و گشت محیطی در منطقه ادامه می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز