خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراثفرهنگی خراسان رضوی:

قطار گردشگران اروپایی چهارشنبه وارد مشهد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۳۴۹

برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقبال از این گروه انجام شده و به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده تا از حضور این گروه از گردشگران اروپایی در مشهد بهترین استفاده را ببریم.

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از ورود قطار اختصاصی گردشگران اروپایی به مشهد و بازدید گردشگران اروپایی از جاذبه‌های گردشگری و اماکن فرهنگی و تاریخی پایتخت معنوی ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، رجبعلی لباف خانیکی با بیان این خبر اظهار کرد: این قطار به نام «عقاب طلایی» بامداد روز چهارشنبه هفتم آبان امسال وارد مشهد می‌شود و مدت یک روز در مشهد توقف دارد و مسافران این قطار که گردشگران اروپایی هستند از جاذبه‌های گردشگری و آثار و بناهای تاریخی مشهد مقدس بازدید می‌کنند.

وی افزود: قطار عقاب طلایی پس از حرکت از رومانی، بلغارستان و ترکیه ساعت ۲۳:۴۵ چهارشنبه سی‌ام مهرماه از مرز رازی در استان آذربایجان غربی وارد ایران شده و چهارشنبه هفته جاری به مشهد می‌رسد.

لباف خاطر نشان کرد: مسافران این قطار علاوه بر استان خراسان‌رضوی، در طول سفر به ایران از استان‌های آذربایجان غربی، زنجان، یزد، اصفهان، فارس، تهران و کرمان نیز بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه ورود این قطار می‌تواند یک اتفاق مهم در گردشگری پایتخت معنوی ایران باشد خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقبال از این گروه انجام شده و به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده تا از حضور این گروه از گردشگران اروپایی در مشهد بهترین استفاده را ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز