خبرگزاری کار ایران

با حضور کفاشیان و تاوچیو صورت‌گرفت؛

امضا تفاهم‌نامه فدراسیون فوتبال ایران و ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۳۱۴

تفاهم نامه فدراسیون فوتبال ایران و ایتالیا صبح امروز در آکادمی ملی فوتبال ایران به امضا رسید.

تفاهم نامه فدراسیون فوتبال ایران و ایتالیا صبح امروز در آکادمی ملی فوتبال ایران به امضا رسید.

به گزارش ایلنا، کارلو تاوکیو - رییس فدراسیون ایتالیا صبح امروز در آکادمی ملی فوتبال حضور یافت و پس از برگزاری نشستی با مسئولین فوتبال ایران، تفاهم نامه همکاری دو جانبه بین دو فدراسیون فوتبال ایران و ایتالیا را امضا کردند.

در این دیدار رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا علاوه بر اهدای لوح یادبود و نشان رسمی فدراسیون فوتبال ایتالیا، پیراهن‌های بوفون و پیرلو بازیکنان تیم ملی ایتالیا را به علی کفاشیان و محمدنبی اهدا کرد و رییس فدراسیون نیز پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را با نام رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا به او هدیه داد.

کفاشیان: ایتالیا را در دنیا صاحب‌فوتبال می‌دانیم

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در نشستی که با مسئولین فدراسیون فوتبال ایتالیا و سفیر این کشور داشت توضیحاتی را در رابطه با فوتبال ایران ارائه کرد. علی کفاشیان ابتدا مهدی محمدنبی - دبیر کل، سید محمد هادی آیت الهی - نایب رئیس اول فدراسیون، مهدی تاج - نایب رئیس دوم فدراسیون و رئیس سازمان لیگ برتر، دکترفریده شجاعی، نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان، دکتر محمد حسین علیزاده، رئیس آکادمی ملی فوتبال، غلامرضا بهروان، عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته مسابقات، فریدون اصفهانیان، عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته داوران و نظمی از باشگاه تراکتورسازی تبریز را معرفی کرد و گفت: خوشحال هستم که در ایران حضور داشته و قرار است امکانات وشرایط فوتبال ما را ارزیابی کنید تا با رایزنی وهمکاری های دوجانبه شاهد رشد و گسترش فوتبال در ایران باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه بیان کرد: اعتقاد دارم با امضا تفاهم نامه و رابطه دوستانه ای وجود دارد می توان شاهد یک همبستگی بسیا رخوب بین دو فدراسیون فوتبال ایران و ایتالیا بود. با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال ایتالیا تجربه بسیار خوبی از فوتبال دارد می تواند ما را در رسیدن به اهدافمان کمک کند. ما در کشورمان تجربیات بسیار خوبی در رشته فوتسال و فتبال ساحلی داشته و میتوانیم در اختیار فدراسیون فوتبال ایتالیا قرار دهیم.

وی در ادامه ضمن تشکر از رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا گفت: از شما به خاطر حمایتهایتان در خصوص برگزاری دوره های آموزشیو فوتبال پایه تشکر می کنم. مطمئنا حضور شما و هیات همراه در این می تواند باعثشود تا ما با استفاده از پیشنهادات و تجربیاتتان در مسیر رشد قرار بگیریم. در واقع با ارزیابی پتانسیل فوتبال ایران می توانید مطالبی را مطرح کنید که باعثرشد ودر نهایت خوشحالی مردم ایران شود.

کفاشیان گفت: در هر صورت ایتالیا را در دنیا صاحب‌فوتبال می‌دانیم بخصوص با توجه به تجربیاتی که داشته است. رییس فدراسیون ایتالیا گفت آکادمی آن‌ها بیش از ۶۰ سال سابقه در رده ۸ تا ۱۴ سال است. بازی‌های فوتبال همیشه وجود دارد اما هدف ما ارتباطات فوتبال پایه دو کشور است که ما امیدواریم بتوانیم از تجربیات فوتبال ایتالیا با توجه به روابط خوبی که انجام شده استفاده کنیم. یکی از اهداف ما ارتباط تیم‌های پایه دو کشور است.

همچنین در پایان صحبت‌های کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال، محمد علیزاده، رئیس آکادمی ملی فوتبال گزارشی کامل از فعالیت‌ها و برنامه های آکادمی ملی فوتبال ارائه کرد.


تاوچیو: قصد داریم فوتبال بانوان‌ایران را دچار تحولی شگرف کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا گفت: خوشحالم از اینکه در ایران حضور داشته و امیدوارم بتوانم برای رشد و گسترش این رشته در کشورتان مثمرثمر باشم.

کارلو تاوچیو خطاب به مسئولین فدراسیون فوتبال ایران گفت: از مهمان نوازی بسیار خوب شما تشکر می‌کنم. من اهمیت بالایی به فرهنگ و تاریخ ایران می‌دهم و علاقه خاصی به فرهنگ ایران زمین دارم.

وی در ادامه در خصوص برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که در فدراسیون‌فوتبال ایتالیا صورت می‌گیرد، گفت: بازسازی کاملی را در فدراسیون فوتبال انجام داده و تقریبا تمامی بخش‌ها دچار تغییر و تحول شده است. بی‌نهایت در بخش آموزش و اطلاع رسانی هزینه کرده‌ایم و در ۱۹ استان فعالیت‌های خود را آغاز کرده تا در مسیر رشد حرکت کنیم. ضمن اینکه در بخش پایه از رده سنی ۸ تا ۱۴ سال فعالیت‌های آموزشی گسترده ای را آغاز کرده ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا گفت: در سال ۱۹۹۲ دیدار دو تیم فوتسال ایران و ایتالیا را در بنگلادش زیر نظر داشته و از آن موقع تا کنون دقت بالایی بر روی عملکردتان داشته‌ام، ضمن اینکه از نتیجه‌ای که در جام جهانی کسب کرده‌اید، بی‌نهایت خوشحالم. در ماه دسامبر تیم ملی ۱۷ ساله‌های ایران و ایتالیا با یکدیگر بازی خواهند داشت و این آغاز رشد فوتبال‌پایه برای هر دو کشور خواهد بود.

وی افزود: اکنون بر روی فوتبال بانوان بسیار سرمایه‌گذاری خواهیم کرد و تاکنون حدود ۳۱ هزار نفر در این رشته ورزشی و در قست بانوان فعال هستند. قصد داریم تا فوتبال بانوان‌ایران را دچار تحولی شگرف کنیم. شب گذشته بانوان ایتالیا در دیداری دوستانه توانستند اوکراین را شکست دهند.

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در خصوص آکادمی ملی فوتبال این کشور گفت: حدود ۶۰ سال است که آکادمی فوتبال داشته و رده‌های پایه در آن مشغول هستند. آکادمی فوتبال باعثآینده درخشان در فوتبال ایتالیا و هر کشور دیگری می‌شود. ما با هدف رشد و گسترش‌فوتبال در کنار یکدیگر نشسته‌ایم و امیدوارم این امر ادامه دار باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز