خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان خبر داد:

رشد ۲۵ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در انزلی

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۳۰۹

طی هفت ماهه نخست امسال، یک میلیون و ۵۸۱ هزار و ۴۰۵ تن کالا در بندرگاه انزلی تخلیه و بارگیری شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان از رشد ۲،۲۵ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندرگاه انزلی طی هفت ماه امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از انزلی، سیدعلی نعیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: در این مدت یک میلیون و ۵۸۱ هزار و ۴۰۵ تن کالا در بندرگاه انزلی تخلیه و بارگیری شده است.

وی، میزان تخلیه و بارگیری صورت گرفته در مدت مشابه پارسال را یک میلیون و ۲۶۳ هزار و ۵۵۷ تن اعلام کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان در ادامه از صادرات ۳۷۴ هزار و ۹۱۸ تن کالاهایی نظیر کشمش، خرما، سنگ ساختمانی، چای، پسته، گوجه فرنگی، رب گوجه، حنا، چرم، ترشیجات، سیب زمینی، پیاز، مواد شوینده، کاشی و شیشه، لوازم یدکی، برقی، پارچه و مواد معدنی طی این مدت عمدتا به کشورهای روسیه، آذربایجان، قزاقستان و ترکمنستان خبر داد.

نعیمی یادآور شد: طی این مدت ۶۸۳ دستگاه خودرو از مسیر دبی، بندرعباس، بندرانزلی به قزاقستان، اکتائو و آستراخان ترانزیت شده است.

به گفته وی در هفت ماه امسال ۴۶۴ فروند کشتی در بندرگاه انزلی پهلو گرفت که نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد رشد نشان می‌دهد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان همچنین با اشاره به بارگیری ۵۲ هزار و ۳۰۶ دستگاه کامیون و تریلی و افزایش ۷ / ۱۶ درصدی آن نسبت به مدت مشابه پارسال را نشان دهنده کشش بازار دانست که صاحب کالا، کالا را در بندر نخوابانده و وارد بازار کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز