خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

مدیران استان قزوین در خصوص تخصیص بودجه ۹۴ تلاش کنند

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۲۶۰

مدیران استان قزوین اهتمام لازم را در خصوص جذب و تخصیص بودجه سال ۹۴ داشته باشند.

استاندار قزوین گفت: مدیران استان اهتمام لازم را در جذب و تخصیص بودجه سال ۹۴ داشته باشند.

به گزارش ایلنا و به نقل اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین؛مرتضی روزبه در جلسه شورای اداری استان که با حضور مشاور وزیر کشور در امور بیانوان و خانواده برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: با توجه به سالروز سفر مقام معظم رهبری(ره) آذر ماه امسال مستندات این سفر پربرکت در اختیار مدیران دستگاههای اجرایی قرار می گیرد و براساس آن در ۲۵ آذر ماه برای ارزیابی سفر و دستاوردهای آن نشستی تخصصی خواهیم داشت.

او افزود: مسئولیت محوری این کار در استانداری با معاون برنامه‌ریزی است و همه دستگاه‌ها برای انجام این کار مهم باید بسیج شوند و مدیران به عنوان سند بالا دستی به این موارد بپردازند.


او به اهمیت بودجه ۹۴ اشاره کرد و تصریح کرد: درباره تخصیص، جذب و وضع پروژه‌ها فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی تلاش لازم را داشته باشند. تا تخصیص لازم صورت گیرد و برای این امر مدیران کل رایزنی لازم را با مرکز و وزارتخانه‌های خود داشته باشند.


استاندار به فرا رسیدن فصل سرما اشاره کرد و بیان کرد: ما باید در استان آمادگی لازم را داشته باشیم تا در فصل سرما دچار مشکلاتی نشویم و برای اسکان مسافران نیز آمادگی لازم در دستگاه‌های مربوطه باشد.


روزبه درباره لزوم مدیریت مصرف گاز در فصل سرما تاکید کرد و افزود: در اماکن عمومی مانند: مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات، و… این مدیریت به طور مناسب صورت گیرد و از خانواده‌ها نیز باید انتظار لازم را داشته باشیم تا بستر مناسب برای مصرف بهینه سوخت فراهم گردد.


او به اجرای نظام ارزشیابی ۶ ماهه اول سال دستگاه های اجرایی استان اشاره کرد و افزود: در شورای معاونان این بحثمطرح شده است و مدیران همراهی لازم را داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز