خبرگزاری کار ایران

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت خبر داد:

آغاز پیش ثبت نام عتبات برای اربعین از ۱۰ آبان ماه

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۲۴۵

کاروان‌های اعزام به عتبات عالیات برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی تکمیل شده و علاقه مندانی که می‌خواهند در ایام اربعین به کربلا مشرف شوند، می‌توانند از روز ۱۰ آبان ماه برای پیش ثبت نام اقدام کنند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه ظرفیت کاروان‌های اعزامی به عتبات در تاسوعا و عاشورا تکمیل شده، زمان پیش ثبت نام عتبات برای اربعین را ۱۰ آبان ماه اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی حج، «محسن نظافتی» گفت: کاروان‌های اعزام به عتبات عالیات برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی تکمیل شده و علاقه مندانی که می‌خواهند در ایام اربعین به کربلا مشرف شوند، می‌توانند از روز ۱۰ آبان ماه برای پیش ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی به ماه محرم و ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، در حال حاضر کاروان‌های زمینی و هوایی عتبات عالیات برای این ایام تکمیل شده است.

نظافتی افزود: اما برخی کاروان‌ها برای بعد از عاشورا ظرفیت‌های خالی دارند که متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام در این کاروان‌ها از طریق دفا‌تر خدمات زیارتی اقدام کنند.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: همچنین علاقه مندانی که تمایل دارند در دور جدید اعزام‌ها که از ۱۱ آذر ماه تا ۲۰ اسفند ماه را شامل و ایام اربعین حسینی نیز در این دوره واقع می‌شود به کربلای معلی اعزام شوند، می‌توانند از ۱۰ آبان ماه پیش ثبت نام خود را انجام دهند.

نظافتی افزود: نتایج قرعه کشی دور جدید اعزام‌ها ۲۴ آبان ماه بر روی سایتwww. atabat. haj. ir قابل مشاهده خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز