خبرگزاری کار ایران

در همایش افق رسانه،

ضرغامی گزارش ریاست ۱۰ ساله بر صدا و سیما را ارائه کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۰۶۰

سی و نهمین نشست «افق رسانه» با حضور معاونان و مدیران صدا و سیما برگزار و عملکرد ده ساله این رسانه بررسی شد.

سی و نهمین نشست «افق رسانه» امروز با حضور معاونان و مدیران رسانه ملی برگزار و عملکرد ده ساله این رسانه بررسی شد.

به گزارش ایلنا رییس سازمان صدا و سیما در این نشست با اشاره به نقش بی‌بدیل رسانه ملی در حاکمیت و تنظیم معادلات قدرت در داخل و خارج از کشور گفت: امروز صدا و سیما نقش تعیین کننده‌ای در اجرای سیاست‌های راهبردی نظام و جلوگیری از انحراف و جهت گیری‌های نادرست دارد.

ضرغامی افزود: رسانه ملی با حفظ استقلال و عدم تأثیرپذیری از جریان‌های سیاسی، نقش مهمی در همگرایی آحاد جامعه در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی داشته است.

رئیس سازمان صدا و سیما با تشریح عملکرد ۱۰ ساله و بیان توانمندی‌ها و کاستی‌های موجود در رسانه ملی، بررسی و نقد این عملکرد را وظیفه مدیران، کار‌شناسان و صاحبنظران عرصه ارتباطات دانست و بر ضرورت نقدپذیری، یاد گیرندگی و آینده نگری در رسانه ملی تأکید کرد.

ضرغامی تحول در تولیدات نمایشی، فیلم، سریال، مستند، برنامه‌های خبری، سیاسی، آموزشی، علمی، سلامت محور، ورزشی و معارف قرآنی، افزایش شبکه‌های رادیو تلویزیونی ملی و بین المللی، برگزاری موفق انتخابات سرنوشت ساز و خنثی کردن عملیات روانی دشمن، مدیریت پروژه‌های بزرگ ملی، احترام به سلیقه مخاطب با تنوع برنامه‌ها و اجرای موفق پروژه بزرگ سیگنال رسانی دیجیتال را در سراسر کشور از جمله موفقیت‌های رسانه ملی در سال‌های اخیر دانست.

رئیس صدا و سیما رهنمودهای ارزشمند و هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب به ویژه در مقاطع حساس و موضوعات مهم کشور را بسیار راهگشا و کلیدی خواند و بر استفاده هر چه بیشتر از این مزیت گرانبهای رسانه ملی تأکید کرد.

ضرغامی ارتباط مستمر و بسیار صمیمانه با مراجع عالیقدر تقلید، حوزه‌های علمیه، اعضای مجلس خبرگان رهبری، ائمه جمعه، علما و نهادهای روحانیت را از جمله ویژگی‌های این دوره توصیف کرد و افزود: رسانه ملی بدون اتکا به این منبع عظیم و هدایتگر نمی‌تواند آموزه‌های دینی و پیام‌های معرفتی خود را در ساختارهای رادیو - تلویزیونی، مهندسی و اجرا کند.

در این نشست از کتاب راوی صادق و مستندات ۱۳ گانه آن رونمایی شد. این کتاب با تشریح ۲۲۲ محور از اقدامات مهم و تحول ساز در طول دهه گذشته، ضمن آشنا کردن صاحبنظران و کار‌شناسان با ابعاد گسترده مأموریت‌های رسانه ملی، زمینه را برای ارزیابی، نقد و ارائه پیشنهادهای سازنده فراهم می‌کند.

بنا بر نظر رئیس سازمان صدا و سیما این کتاب تنها یک گزارش از عملکرد ده ساله سازمان صدا و سیما نیست بلکه یک راهبرد مدون برای مدیران و کارشناسانی خواهد بود که در سال‌های آینده قرار است زمام امور این رسانه ملی را بر عهده بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز