خبرگزاری کار ایران

بازاریابی بنگاه وابسته به رویکرد علمی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۰۳۲

آگاهی از کم و کیف فعالیت ها در بخش تعاون و ارزیابی سطح این نوع فعالیت ها در تزریق منابع مورد لزوم به این گونه تشکل ها از جمله وظایف مهم رابطین بازاریابی بانک توسعه تعاون به شمار می آید.

نایب رییس هیأت مدیره بانک توسعه تعاون گفت: بازاریابی بنگاه اقتصادی وابسته به همکاری و همراهی واحدهای مختلف عملیاتی در چارچوب توجه به رویکرد علمی است.

به گزارش ایلناو به نقل از بانک توسعه تعاون، سیدرضا ابراهیمی نائب رییس هیأت مدیره بانک توسعه تعاون در مراسم افتتاحیه دوره های آموزشی ویژه رابطین بازاریابی این بانک از استان های مختلف، افزود: آگاهی از کم و کیف فعالیت ها در بخش تعاون و ارزیابی سطح این نوع فعالیت ها در تزریق منابع مورد لزوم به این گونه تشکل ها از جمله وظایف مهم رابطین بازاریابی بانک توسعه تعاون به شمار می آید.

وی افزود: بهره گیری از روش های مناسب در امر بازاریابی همراه با اعتقاد عمیق به اصل توسعه جامعه هدف به منظور گسترش خدمات دهی به مشتریان بطور حتم، شیوه ای اثر گذار در بازاریابی بنگاه است.

ابراهیمی اضافه کرد: نوع برخوردها، وضعیت ظاهری، شرایط سنی همراه با موقعیت شناسی و برخورداری از دانش تخصصی و تجربه لازم در زمره موضوعات مهم در امر بازاریابی قلمداد می شود.

نائب رییس هیأت مدیره بانک توسعه تعاون افزود: چگونگی برقراری ارتباط با مشتریان و آگاهی از آداب و رسوم حاکم بر جامعه مشتریان و التزام عملی بر اخلاق حرفه ای در روند مذاکرات همراه با قدرت تجزیه و تحلیل بازار از دیگر موارد دارای اهمیت در فرایند بازاریابی تلقی می شود.

وی شناسایی نیاز مشتریان را مهم خواند و در این خصوص گفت: رابطین بازاریابی بانک توسعه تعاون باید بر اساس نیاز مشتریان و با تکیه بر خلاقیت و نوآوری ضمن همفکری لازم با بدنه مدیریتی و کارشناسی بانک نسبت به عرضه و معرفی محصولات جدید اقدام کنند.

ابراهیمی ادامه داد: هر محصول قابل ارائه به جامعه هدف، از یک چرخه حیات برخوردار است و بر این اساس ضروری است تا نمایندگان بازاریابی بانک از اطلاعات تخصصی لازم در خصوص کم و کیف چرخه حیات محصولات بهره مند باشند ضمن آنکه همیشه استفاده از یک نوع روش در امر بازاریابی پاسخگو نیست و یک بازاریاب باید ضمن داشتن دور اندیشی لازم، روش های مختلف علمی را در فرآیند بازاریابی به کار گیرد.

وی بر تلاش مضاعف در جهت شناساندن ماهیت بانک توسعه تعاون به مشتریان تاکید کرد و در ادامه افزود: معرفی قابلیت های مختلف بانک به جامعه هدف و بالا بردن حس اعتماد مشتریان در جهت استفاده از خدمات قابل ارائه در زمره مزیت های رقابتی به شمار می آید و بدیهی است در یک چنین فضایی، منابع نیز به طور مستمر افزایش خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز