خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف همدان خبر داد:

اجرای نرم‌افزار پلمب بزودی در همدان

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۹۵۴

تا پایان پاییز تمامی اتحادیه های شهر همدان به این نرم‌افزار مجهز می‌شوند که در اجرای حکم پلمپ اقدام بسیار مناسبی است.

رئیس اتاق اصناف همدان در اجلاس ماهانه اتاق اصناف همدان با اشاره به موضوع تثبیت تجاری واحدهای صنفی همدان اظهار کرد: با شهرداری همدان توافق‌هایی صورت گرفته تا بتوانیم مشکل نزدیک به ۱۰ هزار واحد صنفی را در این زمینه برطرف کنیم.

به گزارش ایلنا از همدان؛ حمیدرضا فرسایی وحید از آغاز عملیات اجرایی سایت بازرسی اتاق اصناف به زودی خبر داد و گفت: این سایت در صورت آغاز عملیات اجرایی باید در طول سه ماه به بهره برداری برسد تا عوامل بازرسی اتاق اصناف در آن مستقر شوند.

فرسایی وحید با بیان اینکه اتاق اصناف به دنبال فراهم آوردن تمهیدات لازم برای سفر روسای اتحادیه‌ها به دو کشور گرجستان و دبی است، گفت: بخشی از هزینه سفر توسط اتاق اصناف تامین می‌شود و هدف از این سفر بررسی و تعامل با واحدهای صنفی در کشورهای مدنظر است.

‌وی با اشاره به اینکه هیئت رئیسه اتاق اصناف در مقایسه با سال‌های گذشته عملکرد مطلوبی نداشته است، بیان کرد: هنوز در ابتدای راه قرار داریم و نباید از هئیت رئیسه انتظار معجزه داشته باشید.

فرسایی وحید با اشاره به اینکه هر ۱۵ یکبار مشکلات اتاق اصناف با حضور کارکنان و روسای اصناف بررسی و برطرف می‌شود، گفت: هیئت رئیسه باید به دنبال این باشد که براساس سند چشم انداز برنامه‌ریزی کرده و حرکت کند.

وی با تاکید بر اینکه باید برای سه ماه آینده برنامه‌ریزی داشته باشیم، بیان کرد: متاسفانه حواشی موجود برای هیئت رئیسه اجازه فعالیت به آنها نمی‌دهد و فرصت کار را از اعضای هیئت رئیسه می‌گیرد.

‌وی با اشاره به اینکه هیئت رئیسه تمام توان خود را برای کار کردن گذاشته است، عنوان کرد: اگر در حال حاضر عملکرد هیئت رئیسه مطلوب نیست به خاطر نداشتن نقشه راه است که از روسای اتحادیه‌ها می‌خواهیم در تبیین نقشه راه همکاری کنند.

فرسایی وحید بیان کرد: جای تاسف دارد که برخی برای هئیت رئیسه حاشیه ایجاد می‎کنند اما از آن‌ها می‌خواهیم تا این اقدامات را کنار گذاشته و اجازه دهند تا هیات رئیسه کار خود را انجام دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز