خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو در جمع خبرنگاران:

پیشنهاد افزایش قیمت آب و برق را داده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۹۲۵

براساس اجرای سیاست های اصل ۴۴ و قانون برنامه پنجم توسعه، قانون گذار وظیفه دارد در صورتی که دولت بنگاه اقتصادی را مکلف به عرضه محصول با قیمت کمتر می کند مابه التفاوت قیمت را بپردازد اما این مساله در بودجه سال های گذشته مغفول مانده بود.

وزیر نیرو گفت: پیشنهاد افزایش قیمت آب و برق را داده ایم اما پیشنهاد ما شرط نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید چیت‌چیان در حاشیه همایش مدیران ارشد صنعت آب و برق در جمع خبرنگاران درخصوص برنامه وزارت نیرو برای افزایش قیمت آب و برق گفت: با توجه به فاصله قیمت تمام شده و پولی که از محل فروش آب و برق دریافت می شود صنعت آب و برق دچار مشکل است و به همین دلیل خواهان افزایش قیمت هستیم، اما آن چیزی که مصوب می شود مهم است.

وی تصریح کرد: در خصوص قیمت آب و برق پیشنهاد وزارخانه به تنهایی شرط نیست و نظر دولت مهم است زیرا این مسئله نیاز به مصوبه دارد.

چیت چیان با اشاره به انعقاد قرارداد برای احداث۸۰۰۰ مگاوات بخش بخار نیروگاه‌های گازی افزود: براساس اجرای سیاست های اصل ۴۴ و قانون برنامه پنجم توسعه، قانون گذار وظیفه دارد در صورتی که دولت بنگاه اقتصادی را مکلف به عرضه محصول با قیمت کمتر می کند مابه التفاوت قیمت را بپردازد اما این مساله در بودجه سال های گذشته مغفول مانده بود.

چیت‌چیان تصریح کرد: با دستور معاون اول رییس جمهور این موضوع در بودجه سال ۱۳۹۴ نیز در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص باروری ابرها گفت: باروری ابرها در سال‌جاری انجام خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز