خبرگزاری کار ایران

در پی لغو سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان زنجان اعلام شد؛

وزیر به‌زودی برای افتتاح و بازدید واحدهای صنعتی استان زنجان سفر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۸۸۲

معاون برنامه‌ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت از سفر وزیر در هفته‌های آتی به استان برای افتتاح و بازدید واحد‌های صنعتی دراستان زنجان خبر داد.

معاون برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت در بازدید از واحد‌های صنعتی، مراتب تقدیر وزیر نیرو را به آن‌ها ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، در پی لغو سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان زنجان، حسین ایوبی مهریزی، معاون برنامه‌ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت طی بازدید از واحد‌های صنعتی، مراتب تقدیر و تشکر وزیر را به این واحد‌ها ابلاغ کرد.

در پی تغییر برنامه رئیس جمهور به استان به دلیل شرکت در مراسم تشیع پیکر مطهر آیت الله مهدوی کنی، رئیس فقید خبرگان رهبری، و نیز تغییر برنامه‌های وزیر صنعت، معدن وتجارت، سفر ایشان به استان لغو شد.

در این راستا ایوبی مهریزی، معاون برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمد رضا غفوری، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به همراه جمعی از همراهان، با حضور در واحد‌های صنعتی که جهت بازدید و افتتاح برنامه ریزی شده بودند، مراتب تقدیر و تشکر وزیر را به مدیران این واحد‌ها ابلاغ کردند.

معاون برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت در این بازدید‌ها از سفر وزیر در هفته‌های آتی به استان زنجان و افتتاح و بازدید این واحد‌های صنعتی در استان زنجان داد.

در پایان ایوبی در جریان بازدید از شرکت‌های فولاد پیوسته سهند، پتروشیمی و سیمان خمسه مسائلو مشکلات این واحد‌های صنعتی را بررسی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز