خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه همدان:

۵۰ میلیارد تومان برای احداثمصلای نماز حمعه همدان اختصاص داده شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۷۷۳

برای احداثمصلای امام(ره)، مبلغ ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که تاکنون ۱۲ میلیارد تومان آن هزینه شده تا مراحل تکمیل این پروژه را پیش ببریم.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه همدان در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد ۶ ماه ستاد برگزاری مراسم نماز جمعه همدان اظهار کرد: از جمله برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ستاد اقامه نماز جمعه در همدان برگزاری ۲۷ مورد مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه و ۵۵ مورد انواع مراسم فرهنگی و مذهبی بوده است.

به گزارش ایلنا از همدان؛ حجت‌الاسلام عباس اسماعیلی گفت: برگزاری ۱۵۰ مورد کلاس‌های مختلف علمی، آموزشی و سبک زندگی به مدت ۳۷۱ ساعت برای ۴ هزار و ۴۶۲ نفر از سوی کانون فرهنگی هنری «ظهور» و دعوت از ۲۶ سخنران قبل از خطبه‌ها از دیگر برنامه‌های این ستاد بوده است.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه همدان تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون در هر جمعه جمعیتی بالغ بر ۱۲ هزار نفر از نماز جمعه استقبال کردند که این رقم در ایام ماه مبارک رمضان به ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر می‌رسد.

او خاطرنشان کرد: از جمله عملکرد ستادی و اداری ستاد اقامه نماز جمعه در همدان، برگزاری ۲۵۵ جلسه با اداراه‌ها، نهادهای اجرایی و رده‌های تشکیلاتی زیر مجموعه ستاد نماز جمعه و بیمه ۲ هزار نفر از نمازگزاران جمعه از مرداد پارسال تا مردادماه امسال بوده است.

اسماعیلی ادامه داد: هماهنگی و برگزاری هشت مورد بازدید مسئولان استانی و مسئولان شورای سیاستگذاری نماز جمعه کشور از حسینیه امام(ره) از جمله برنامه‌های ستادی و اداری اقامه نماز جمعه بوده است.

او با اشاره به وضع مصلای امام در همدان عنوان کرد: مصلای همدان در سه فاز تعریف شده که تاکنون فاز نخست آن به پایان رسیده و دو فاز دیگر آن نیز در مرحله ادامه کار قرار دارد.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه همدان افزود: برای احداثمصلای امام(ره)، مبلغ ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که تاکنون ۱۲ میلیارد تومان آن هزینه شده تا مراحل تکمیل این پروژه را پیش ببریم.

او افزود: با توجه به پیشرفت کار تا دو سال آینده نماز جمعه همدان در مصلی برگزار می‌شود.

اسماعیلی از جانمایی فضایی جدا برای خبرنگاران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با توجه به مشکلاتی که خبرنگاران در پوشش اخبار نماز جمعه دارند برنامه‌ریزی شده تا جایگاه ویژه‌ای را برای این امر اختصاص دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز