خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون انرژی مجلس در اصفهان:

مجلس آماده حمایت همه جانبه از تولید ملی و ایجاد اشتغال است

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۰۰۸

هر کجا بتوان از طریق قانون‌گذاری و حمایت قانونی و یا از طریق ارتباط با دولت، مشکل مجموعه‌های صنعتی را حل کنیم، قطعاً وارد عمل شده و کاملاً آماده‌ایم تا به این وسیله بخشی از مشکلات تولیدکنندگان حل شود.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از واحدهای تولیدی که به تولید ملی و موفق، برندسازی و اشتغال اهمیت می‌دهند از جمله برنامه‌های کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علی مروی در بازدید از کارخانجات تولید لوازم خانگی گروه صنعتی انتخاب با بیان اینکه دلسوزی، تعهد و کار کیفی از جمله ویژگی‌های مجموعه‌های پیشرفته داخلی است، ادامه داد: هر کجا احساس کنیم می‌توان از طریق قانون‌گذاری و حمایت قانونی و یا از طریق ارتباط با دولت مشکل مجموعه‌های صنعتی را حل کنیم، قطعاً وارد عمل شده و کاملاً آماده‌ایم تا به این وسیله بخشی از مشکلات تولیدکنندگان حل شود.

مروی تاکید کرد: مجلس آماده حمایت همه جانبه از تولید ملی است، زیرا این مساله را پیش زمینه حل بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور از جمله مشکلات اشتغال و… می‌داند.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه با اشاره به توانمندی بسیاری از مجموعه‌های تولیدی داخل کشور افزود: مجموعه‌هایی که اعتقاد واقعی به تولید داشته و در تولید محصولات با کیفیت پیشتاز بوده‌اند، افق‌های خوبی را برای توسعه و پیشرفت بسیاری از صنایع کشور حتی در عرصه بین‌المللی ایجاد کرده‌اند.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گروه صنعتی انتخاب را به عنوان یک مجموعه موفق دانست و تصریح کرد: مدیریت قوی و توانمند، نظم، دقت، تلاش و دلسوزی از جمله خصوصیات گروه صنعتی انتخاب است، علاوه بر آن فضای دینی باعثشده کل گروه به خوبی به سمت جلو حرکت کند.

مروی توجه گروه صنعتی انتخاب به مبحثاشتغال جوانان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در فضای کنونی اقتصاد کشور، تأمین فرصت‌های شغلی به وسیله فعالان بخش خصوصی از اهمیت زیادی برخوردار بوده و این امر در گروه صنعتی انتخاب به خوبی دنبال می‌شود.

همچنین حسین امیری خامکانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یکی دیگر از بازدید کنندگان از گروه صنعتی انتخاب، حمایت همه جانبه از مشتریان را از وظایف اصلی واحدهای تولیدی برشمرد و اظهارداشت: مجموعه‌هایی که برای مخاطبان خود ارزش قائلند در فضای اقتصادی کنونی موفق‌تر ظاهر می‌شوند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی افزود: مجموعه‌های صنعتی باید به سمت کیفی سازی محصولات پیش روند و حمایت گسترده از مشتریان را در دستور کار خود قرار دهند که این مهم از خصوصیات بارز گروه صنعتی انتخاب به شمار می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز