خبرگزاری کار ایران

سلیمی در نطق میان‌دستور:

چه بسیارند ولایت‌شعارانی که جناح خود را بر مصلحت ترجیح می‌دهند

کد خبر : ۲۱۴۹۹۲

راستی آیا این افراد ولایت‌شعار همان طرفداران اسلام آمریکایی اسلام تن‌پروری، اسلام مرفهان بی‌درد، اسلام منادیان دروغین و همان اسلام یزید نیستند؟

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه این روزها دولت پیر و فرتوت سعودی بیش‌فعال شده است، گفت: وهابیان از خدا بی‌خبر بدانند اعدام آیت‌الله شیخ نمر علاوه بر آنکه غضب الهی را به همراه دارد، موجب برافروخته شدن خشم انقلابی مسلمانان شده و آغاز دومینوی سقوط این رژیم مفلوک را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا سلیمی نماینده محلات در جلسه علنی امروز صبح مجلس در نطق میان‌دستور خود گفت: پیام روشن مناسبت‌هایی چون عید غدیر، استواری بر طریق ولایتمداری بوده، چه بسیارند ولایت‌شعارانی که روز حادثه منافع حزب، دسته و جناح خود را بر مصلحت عموم مردم ترجیح می‌دهند. اینان نه دغدغه رفع مشکل مردم را دارند و نه در سر سودای سعادت کشور را می‌پرورانند.

وی ادامه داد: راستی آیا این افراد ولایت‌شعار همان طرفداران اسلام آمریکایی اسلام تن‌پروری، اسلام مرفهان بی‌درد، اسلام منادیان دروغین و همان اسلام یزید نیستند؟

وی با بیان اینکه کسانی که سر بر درگاه استکبار ساییده و بر گرد کعبه آمریکا طواف می‌کنند، در عمل برده بی‌چون و چرای اوباما، بوش و کامرون و طرفداران اسلام آمریکایی هستند، افزود: آنان پیاده نظام و جاده‌صاف‌کن ارباب بوده و در مقابل کدخدا تا زانو خم می‌شوند، ذوق‌زدگانی که با لبخند تلخ ارباب آب از دهانشان سرازیر می‌شود، چگونه می‌توانند از اسلام ناب محمدی سخن بگویند؟

وی ادامه داد: اظهارات وزیر خارجه عربستان نشان داد این رژیم قدرت درک شرایط منطقه را ندارد و به دلیل همین عدم درک و فهم است که کارنامه پر از جنایت و دخالت خود در امور سایر کشورها را از یاد برده است. چه خوب است این رژیم تروریست‌پرور حد خود را شناخته و سیاست پر از ننگ خود در خیانت به اسلام، خدمت بی‌چون و چرا به رژیم صهیونیستی و نوکری آمریکا را به یاد آورد.

سلیمی در ادامه نطق خود گفت: اقتصاد مقاومتی نیازمند اقدام است نه شعار نسخه‌های بدلی و رونویسی شده بدون توجه به ظرفیت‌های داخلی نمی‌تواند ما را در این عرصه به هدف برساند. اقتصاد درون‌زا با سیل ویرانگر و رو به افزایش واردات سازگاری ندارد.

وی ادامه داد: در حوزه فرهنگ نفوذ برخی استحاله شدگان در مجاری تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی دغدغه‌زاست و اینان با زیرکی هرچه تمامتر به دنبال عادی‌سازی پاره‌ای از ناهنجاری‌ها بوده و با استفاده از امپراطوری رسانه‌ای خود به دنبال تحمیل سلیقه‌های وارداتی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز