خبرگزاری کار ایران

در بیانیه حزب اسلامی کار شاخه کرمانشاه؛

ائتلاف ضد داعش به دنبال سرنگونی حکومت قانونی سوریه است

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۹۷۶

ائتلاف ضد داعش نه فقط نابودی داعش را در دستور کار ندارد بلکه در حال نابودی زیر ساخت‌های اقتصادی سوریه و سرنگونی حکومت قانونی این کشور است و هدف آمریکا در منطقه تنها به زیر سلطه کشاندن کشورهای منطقه است نه ریشه کن کردن تروریسم.

حزب اسلامی کار، شاخه کرمانشاه در حمایت از مردم مظلوم کوبانی بیانه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، حزب اسلامی کار شاخه کرمانشاه در ابتدای این بیانیه آورده است: «کوبانی» تنها یک شهر نیست که آماج حملات ددمنشانه گروهی از خدا بی‌خبر قرار گرفته است. بلکه آزمونی است برای بشریت که اعتقاد خود را به کرامت انسانی نشان دهند و نشان دهند کسانی که خود را رهبران ملت‌ها می‌دانند تا چه حد نسبت به حقوق سایر ملل مسئولند.

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: بسیاری از کشورهای منطقه و مهم‌تر از همه ترکیه چشم خود را بر جنایات صورت گرفته بسته و شانه از بار مسئولیت انسانی خود خارج می‌کنند و نسبت به انسان‌هایی که در مقابل چشمانشان برای دفاع از حیثیت و خاک خود با دستانی خالی می‌جنگند، مسئولانه وارد کارزار نمی‌شوند.

حزب اسلامی کار شاخه کرمانشاه در ادامه این بیانیه تاکید کرد است که این در حالی است که پارلمان این کشور ورود به جنگ با داعش را تصویب نموده است. ائتلاف به اصطلاح ضد داعش هم سرگرم نابودی سوریه است. هدف بمباران‌های این ائتلاف نه داعش، بلکه زیر ساخت‌های سوریه است. این ائتلاف نه فقط نابودی داعش را در دستور کار ندارد بلکه در حال نابودی زیر ساخت‌های اقتصادی سوریه و سرنگونی حکومت قانونی این کشور است و هدف آمریکا در منطقه تنها به زیر سلطه کشاندن کشورهای منطقه است نه ریشه کن کردن تروریسم.

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: اکنون با توجه به مطالب ذکر شده وظیفه جمهوری اسلامی ایران سنگین است. کشورمان در منطقه و جهان همیشه دفاع از مظلوم را وظیفه خود می‌داند و بدین نام نیکو شناخته می‌شود و در همه حال بر اساس توان خود کوشیده است تا حق مظلوم را از ظالم بستاند. ما در اینجا از مسئولین محترم جمهوری اسلامی می‌خواهیم همانطور که فعالانه نسبت به مسائل غزه و فلسطین واکنش نشان داده‌اند و همانطور که نسبت به لبنان و حکومت سوریه تاثیر گذار عمل کرده‌اند، نسبت به کاهش آلام مردم مظلوم کوبانی هم فعالانه و مسئولانه وارد عمل شوند و از تمام توان خود در این راه استفاده کند.

حزب اسلامی کار شاخه کرمانشاه در پایان بیانیه خود آورده است: از حکومت ترکیه می‌خواهیم اجازه عبور کمک‌های بشردوستانه و داوطلبین مبارزه با داعش از مرزهای خود را بدهد و بیش از پیش چهره خود را نزد جهانیان کریه ننماید و ننگی ابدی مانندکشتار ارامنه را به تاریخ خود پیوند نزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز