خبرگزاری کار ایران

شب گذشته صورت گرفت:

احضار سفیر پاکستان در تهران به وزارت امور خارجه

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۹۰۲

برای ایران قابل قبول نیست تعدادی تروریست و اشرار از داخل خاک پاکستان، سرزمین ما را مورد تجاوز قرار دهند و با حمله به مرزبانان کشورمان آنها را به شهادت برسانند.

به دنبال بروز درگیری‌های اخیر در مرزهای مشترک جمهوری اسلامی ایران و پاکستان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از مرزبانان کشورمان توسط گروه‌های تروریستی گردید، سفیر پاکستان در تهران شنبه شب به وزارت امور خارجه احضار شد.

به گزارش ایلنا، مدیرکل غرب آسیا ضمن اعتراض و ابراز ناخرسندی نسبت به استفاده و تردد گروه‌های تروریستی و اشرار از خاک پاکستان برای حمله به نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران، خواستار پیگیری جدی و انجام اقدامات لازم جهت جلوگیری از تکرار این گونه حوادثشد.

مدیر کل غرب آسیای وزارت امور خارجه در این دیدار خطاب به سفیر پاکستان اعلام کرد: برای ما قابل قبول نیست تعدادی تروریست و اشرار از داخل خاک پاکستان، سرزمین ما را مورد تجاوز قرار دهند و با حمله به مرزبانان کشورمان آنها را به شهادت برسانند.

اسلامی همچنین گفت: فضای روابط دوستانه بین دو کشور نباید با بروز این گونه مشکلات خدشه‌دار شود و مسئولین بایستی راه حلی بیابند و اجازه ندهند دشمنان دو ملت به اهداف خویش دست یابند.

نورمحمد جدمانی سفیر پاکستان با ابراز تاسف از شهادت و مجروح شدن مرزبانان ایرانی اعلام کرد مراتب نگرانی و ناخرسندی ایران را به دولت متبوع خویش منتقل و موضوع را پیگیری خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز