خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استانداری گیلان تاکید کرد:

مشارکت همگانی در برپایی باشکوه کنگره شهدای گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۸۹۲

برپایی باشکوه کنگره سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید استان گیلان مستلزم حضور و مشارکت همه گیلانیان در سراسر کشور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: برپایی باشکوه کنگره سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید استان گیلان مستلزم حضور و مشارکت همه گیلانیان در سراسر کشور است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد احمدی‌پور در کارگروه تخصصی بررسی وضعیت چگونگی برگزاری این کنگره افزود: سرمایه‌های اجتماعی و ملی بسیاری از گیلانیان در کشور وجود دارد که می‌توانند نقش مهمی در هرچه بهتر برگزاری این کنگره داشته باشند.

وی ادامه داد: برگزاری کنگره شهدای گیلان تنها بخش کوچکی از ادای دین به آرمانهای شهدای این استان است که با رشادت‌ها و ایثارگری‌های خود زمینه‌های امنیت امروز جامعه را فراهم آورده‌اند.

وی اضافه کرد: توفیق دست داده است تا این کنگره که از سال ۸۰ زمینه‌های اجرای آن فراهم شده است، در سال ۹۴ برگزار شود و این نیازمند مشارکت تمامی مسئولان و مدیران اجرایی است.

وی اظهار کرد: استانداری گیلان و در راس آن استاندار تاکید جدی برای برگزاری این کنگره دارند و تلاش خواهیم کرد تا با تمام امکانات زمینه ساز هرچه بهتر برگزاری آن باشیم.

رئیس ستاد اجرایی کنگره سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید گیلان یادآور شد: برنامه ریزی‌های خوبی از سوی عوامل اجرایی کنگره انجام شده است که تلاش‌ها باید در راستای تحقق این برنامه‌ها باشد.

وی انسجام در بین دستگاه‌های اجرایی مسئول و هماهنگی بین آن‌ها را از ضرورت‌های اجرای این کنگره عنوان کرد.

در این جلسه سردار محمد عبدالله‌پور جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان هم ضمن تشکر از اقدامات انجام شده خواستار هماهنگی‌های بیشتر دستگاههای اجرایی و مسئولان در این زمینه شد.

وی ادامه داد: باید از همه ظرفیت‌های استان برای هرچه باشکوه‌تر برگزاری این کنگره استفاده کرد.

وی یکی از ضرورت‌های کنگره را راه اندازی باغ موزه دفاع مقدس عنوان و خواستار اقدامات عملی در این زمینه شد.

جوادی دبیر ستاد کنگره سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید گیلان هم در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در طول ۱۳ سال گذشته ارائه و خواستار پیگیری جلسات کارگروه بطور منظم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز