خبرگزاری کار ایران

افتتاح هفته فیلم مکزیک در سعدآباد

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۸۷۲

هفته فیلم مکزیک روزهای دوشنبه؛ سه‌شنبه و چهارشنبه در سالن مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با نمایش فیلم‌هایی از سینمای این کشور برگزار می‌شود.

از ساعت ۱۲:۳۰ فردا(دوشنبه ۲۸ مهرماه) مراسم افتتاحیه «هفته فیلم مکزیک» در مجتمع فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ در این مراسم ضمن سخرانی سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد(مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی) و اولسیس کانچولا(سفیر مکزیک در تهران)، میزگرد سینمای مستند و داستانی مکزیک با حضور ماریو نونش(سفیر پرتغال در تهران) و مازیار فکری ارشاد(نویسنده و منتقد سینما) برگزار خواهد شد.

نمایش فیلم‌های مستند چولل، فقط صاحب پرتره وارد شود، نگهبان شب و پناهگاه از دیگر برنامه‌های افتتاحیه هفته فیلم مکزیک است که از ساعت ۱۵ روز دوشنبه(۲۸ مهرماه) در سالن کاخ موزه ملل سعدآباد روی پرده می‌روند.

هفته فیلم مکزیک طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در سالن سینماحقیقت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ادامه خواهد یافت. روز سه‌شنبه(۲۹ مهرماه) و از ساعت ۱۵، فیلم‌های مرثیه‌ای برای ابدیت، واژه‌های جادویی، بزها چه رویایی دارند، لوپه و گاوش به نمایش درآمده و روز چهارشنبه(۳۰ مهرماه) هم فیلم‌های آسیاب آبی، ۱۲ اونس، مترسک و چرخه روی پرده سالن سینماحقیقت می‌روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز