خبرگزاری کار ایران

در جریان بررسی جزییات طرح امر به معروف و نهی از منکر

پای اسیدپاشی های اصفهان هم به مجلس باز شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۸۰۸

همین اخیرا در یکی از شهرهای کشور بحثاسیدپاشی بر روی بانوان آغاز شده است. البته دولت بدحجابی را تایید نمی کند ولی رفتار بازدارندگی باعثمی شود که فرد از حیز انتفاع ساقط شود. بدون شک برای واداشتن باید اقدام عملی صورت بگیرد.

در جلسه علنی امروز صبح مجلس و در جریان بررسی جزییات طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر بحثاسیدپاشی اخیر در استان اصفهان نیز به جلسه علنی کشیده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا خبار معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری که برای مخالفت با یکی از کلمات ماده ۲ این طرح از سوی دولت پشت تریبون مجلس قرار گرفته بود در این مورد گفت: کلمه واداشتن یک کار اجرایی است. آیا شما عزیزان نمی دانید که بازداشتن از یک کار باعثدرگیری و ایجاد مشکلات در جامعه می شود؟

وی ادامه داد: همین اخیرا در یکی از شهرهای کشور بحثاسیدپاشی بر روی بانوان آغاز شده است. البته دولت بدحجابی را تایید نمی کند ولی رفتار بازدارندگی باعثمی شود که فرد از حیز انتفاع ساقط شود. بدون شک برای واداشتن باید اقدام عملی صورت بگیرد که شرایط این کار هم مشخص نیست.

همچنین بعد از اظهارات خباز‏، محمدعلی اسفنانی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در تذکری اعلام کرد: آقای خباز از جانب دولت مباحثی را در مورد اسیدپاشی مطرح کردند که باید اعلام کنم این موضوع یک توطئه علیه یک خانم محجبه بوده است و نباید خلط مبحثشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز