خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

ریس مجلس درگذشت پدر پیرموذن را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۷۶۲

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت پدر کمال‌الدین پیرمؤذن نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس را تسلیت گفت.

عصر دیروز علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت پدر کمال‌الدین پیرمؤذن نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس را تسلیت گفت.

وی در این پیام عنوان کرد: آقای کمال‌الدین پیرمؤذن نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی درگذشت پدر بزرگوارتان که پدر شهید نیز است را به حضور جنابعالی و خانواده محترم تسلیت گفته، برای روح آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

این در حالی است که کمال‌الدین پیرمؤذن دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل امروز با از دست دادن پدر خود حاج یوسف پیرمؤذن عزادار شد.

مراسم تشییع جنازه مرحوم حاج یوسف پیرمؤذن پدر کمال‌الدین پیرمؤذن نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی و حسین پیرمؤذن رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل فردا ساعت ۱۰ صبح از مسجد قدس اردبیل انجام شده و مراسم یادبود نیز در همین مسجد و محله عالی‌قاپوی اردبیل برگزار می‌شود.

مرحوم پیرمؤذن پدر شهید بود که به دلیل کهولت سن امروز به دیدار حق و جوار رحمت الهی شتافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز