خبرگزاری کار ایران

با حضور ماندنی «لاک پشت آب بان “ در شهرستان خدابنده صورت گرفت؛

اهدای نشان «کشاورز آب بان» در شهرستان خدابنده

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۷۴۵

با حضور ماندنی «لاک پشت آب بان» در همایش دهیاران شهرستان خدابنده از کشاورزان، دهیاران، شهرداران و مدیران فعال شهرستان خدابنده در بهینه سازی مصرف آب، با اهدای نشان آب بان تجلیل کردند.

دهیاران و شهرداران و مدیران حاضر در این همایش، سوگند آب‌بان را قرائت کردند و ستاد آب‌بان شهرستان خدابنده نیز به ریاست فتحی، فرماندار خدابنده تشکیل شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، این ستاد با عضویت افتخاری و داوطلبانه عموم مردم به ویژه نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی شهرستان خدابنده و در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب فعالیت خواهد کرد.

ماندنی همچنین در مدرسه کوثر شهرستان خدابنده بعنوان نخستین مدرسه آب‌بان این شهرستان حضور یافت و نشان مدرسه آب‌بان را به مدیر این مدرسه اهدا کرد.

دانش آموزان این مدرسه پس از همخوانی سوگند آب‌بان، شعر و سرود با مضمون صرفه جویی در مصرف آب اجرا کردند. نمایشگاه آثار نقاشی، انشاء و پژوهش با موضوع آب و صرفه جویی در مصرف آب نیز توسط فرماندار خدابنده در مدرسه کوثر قیدار افتتاح شد.

در این مراسم علیرضا حاج میری، مدیر امور آب شهرستان خدابنده، با ارائه گزارشی از روند استحصال و مصرف آب این شهرستان، استفاده بهینه آب کشاورزی را عامل مهمی در حفظ منابع آب ذکر کرد.

وی افزود: با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده، امروز همزمان با سفر ماندنی(لاک پشت آب‌بان) از کشاورزانی که در استفاده از روش‌های نوین آبیاری و مصرف اصولی آب اهتمام داشته‌اند، قدردانی شد. ماندنی و دانش آموزان هم با اهدای نشان «کشاورز آب‌بان» از کشاورزان نمونه در مصرف بهینه آب تجلیل کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز