خبرگزاری کار ایران

هفته هشتم لیگ‌برتر فوتسال؛

شاگردان شمسایی طعم باخت را چشیدند

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۷۳۷

با وجود اینکه ماهان تندیس نتیجه این دیدار را واگذار کرد اما همچنان با اختلاف چهار امتیازی نسبت به مس سونگون صدرنشین لیگ برتر باقی ماند.

تیم ماهان تندیس قم، نخستین شکست خود در شانزدهمین دوره لیگ بر‌تر فوتسال را مقابل شهرداری ساوه متحمل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه بازی‌های هفته هشتم لیگ‌بر‌تر فوتسال و در حساس‌ترین دیدار روز گذشته(شنبه)، دو تیم شهرداری و ماهان تندیس از ساعت ۱۷ در سالن فجر ساوه به مصاف هم رفتند.

شهرداری که از هفت مسابقه گذشته خود تنها یک امتیاز کسب کرده بود قصد داشت با استفاده از امتیاز میزبانی از صدرنشین لیگ بر‌تر یک امتیاز بگیرد ولی برخلاف تصور موفق شد با پنج گل مجتبی مریدی‌زاده، علی مروتی، محمد بیضایی و مصطفی ظریفیان(۲گل) در مقابل سه گل علیرضا وفایی و سعید قاسمی(۲گل)، ماهان تندیس قم را مغلوب کرده و نخستین پیروزی خود در لیگ امسال را مقابل ماهان تندیسی که تمامی بازی‌های گذشته خود را با برد پشت سر گذاشته بود به دست آورد.

با وجود اینکه شاگردان امیر شمسایی نتیجه این دیدار را واگذار کردند اما همچنان با اختلاف چهار امتیازی نسبت به مس سونگون صدرنشین لیگ باقی ماندند و شهرداری ساوه نیز با وجود کسب سه امتیاز کامل نتوانست رتبه چهاردهم خود را در جدول رده بندی تا پایان هفته هشتم تغییر دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز