خبرگزاری کار ایران

با حضور گسترده مشتریان؛

جشنواره مجتمع عصر جدید قم برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۷۲۳

جشنواره مجتمع تجاری و تفریحی عصر جدید قم واقع در میدان میثم منطقه سالاریه این شهر، جمعه شب با حضور مسعود روشن پژوه مجری مطرح برنامه های تلویزیونی، برخی از اعضای هیئت مدیره این مجتمع و جمع کثیری از مردم برگزار شد.

ایلنا: سومین جشنواره مجتمع تجاری و تفریحی عصر جدید در قم با حضور گسترده مردم و یکی از مجریان مطرح کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، جشنواره مجتمع تجاری و تفریحی عصر جدید قم واقع در میدان میثم منطقه سالاریه این شهر، جمعه شب با حضور مسعود روشن پژوه مجری مطرح برنامه های تلویزیونی، برخی از اعضای هیئت مدیره این مجتمع و جمع کثیری از مردم برگزار شد.

جایزه ویژه این جشنواره یک دستگاه خودرو پراید بود که به قید قرعه به علی اکبر هنردوست که یکی از مشتریان خوش شانس مجتمع تجاری و تفریحی عصر جدید بود، اهدا شد؛ همچنین اهداء جایزه به پیرترین خانم شرکت کننده در جشنواره و کوچکترین نوزاد(نوزاد سه ماهه)، از نکات جالب توجه در این جشنواره بود.

در ادامه این مراسم، " حسین بیک " نماینده هیئت مدیره مجتمع عصرجدید، ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت مشتریان این مجتمع در سومین جشنواره عصر جدید، اظهارداشت: مجتمع عصر جدید دارای ۹ هزار متر مربع زیربناست، که در شش طبقه احداثشده است.

وی افزود: این مجتمع در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید و تاکنون نزدیک به ۷۲ درصد واحد های آن واگذار شده است.

بیک با اشاره به اینکه در این مجتمع از برندهای مختلف کشور وجود دارد افزود: پیش بینی شده است تا پایان سال ۹۴ بیش از ۹۰ درصد واحد ها با جذب برندهای برتر واگذار نماییم.

وی تصریح کرد: هرکدام از طبقات این مجتمع دارای سری کالاهای مرتبط با هم هستند که شهروندان می توانند کالای مورد نظر خود را در آنها خرید نمایند؛ این ویژگی سبب می شود تا شهروندان با آسایش بهتری نسبت به خرید خود اقدام نمایند.

نماینده هیئت مدیره مجتمع عصر جدید با بیان این که این مجتمع علاوه بر فعالیت اقتصادی و خدماتی اقدامات فرهنگی را نیز در دستور کار خود قرار داده است، گفت: به همین منظور یک نمازخانه نیز در یکی از طبقات مجتمع جهت اقامه نماز شهروندان و غرفه داران راه اندازی کرده ایم که درآن نماز جماعت نیز برپا می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص برگزاری جشنواره گفت: به پاس ارج نهادن به زحمات شهروندان جشنواره ای را در مجتمع پیش بینی کردیم؛ البته تاکنون دو جشنواره برگزارشده بود و اکنون نیز جشنواره سوم برگزار می شود؛ در دو جشنواره قبلی دو دستگاه خودرو و ۳۰۰ جایزه نفیس ددیگر به شهروندان اعطاء شد.

بیک خاطرنشان کرد: در جشنواره سوم، سه مراسم قرعه کشی پیش بینی شد که مهمترین آن جایزه ویژه خودرو است و علاوه بر آن ۶۰ جایزه نفیس به قید قرعه به مشتریان این مجتمع اعطاء می گردد.

وی مشتری مداری را از اهداف این مجتمع دانست و گفت: تمام تلاش ما در این مجتمع ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و رضایت حداکثری آنان است.

شایان ذکر است که مجتمع تجاری – تفریحی عصر جدید به آدرس قم – سالاریه – میدان میثم، همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۲۴ پذیرای مشتریان خود خواهد بود و در طبقات مختلف خود به ارائه خدمات و فروش لوازم خانگی، صوتی و تصویری، کادویی، لوکس فروشی و تزئینی، پوشاک آقایان و بانوان، کیف و کفش، آرایشی و بهداشتی و زیور آلات، طلا جواهرات و ساعت، کافی شاپ، فست فود، شهر بازی، رستوران و سالن چند منظوره جهت برگزاری همایش و نمایشگاه و… به مشتریان اقدام می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز