خبرگزاری کار ایران

رییس بافت‌های فرسوده شهری اداره کل راه و شهرسازی کرمان؛

عدم اجرای پروژه‌ها به لحاظ تامین اعتبار

کد خبر : ۲۱۴۶۶۷

ستاد توانمندسازی و ساماندهی سکونت گاه‌های غیررسمی استان اعتبار خاصی جهت اجرای پروژه‌ها ندارد و بر اساس ماده دو شورای عالی شهرسازی و معماری خود دستگاه‌ها مکلف به اجرای پروژه‌های مصوب مشاور هستند.

رییس بافت‌های فرسوده شهری اداره کل راه و شهرسازی کرمان در سومین جلسه ستاد توانمندسازی و ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیررسمی گفت: بیشتر دستگاه‌های اجرایی، جهت اجرای پروژه‌های مربوط به خود تقاضای تامین اعتبار دارند و در این خصوص شهرستان رفسنجان از اعتبارات خود جهت اجرای پروژه‌ها استفاده کرده است.

به گزارش ایلنا از کرمان، عباس طوفان با اشاره به اینکه شهرستان رفسنجان و سیرجان در زمینه سکونت گاه‌های غیر رسمی اقدامات خوبی انجام داده‌اند، افزود: بعد از صدور ابلاغ برای فرمانداران و شهرداران شهرهای کرمان، رفسنجان و سیرجان اولین جلسات سکونت گاه‌های غیر رسمی سیرجان و رفسنجان تشکیل شد.

وی تصریح کرد: ستاد توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی استان اعتبار خاصی جهت اجرای پروژه‌ها ندارد و بر اساس ماده دو شورای عالی شهرسازی و معماری دستگاه‌ها مکلف به اجرای پروژه‌های مصوب مشاور هستند.

وی اظهار داشت: موضوع بایستی منعکس شود تا از اعتبارات و منابع ملی جهت اجرای پروژه‌ها استفاده کنیم.

وی در ادامه گفت: ستادهای توانمند سازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی و شورای برنامه ریزی و توسعه در استان فعال و دارای کارگروه‌هایی هستند که در صورت ضرورت کارگروه‌های ستاد توانمندسازی را می‌توان در کارگروههای شورا ادغام نمود(تصمیم گیری در این خصوص به جلسه بعدی و با حضور مهندس کامیاب معاون محترم عمرانی استاندار موکول شد).

طوفان در خصوص پیشنهاد ارائه برنامه زمان بندی دستگاه‌های اجرایی در خصوص اقدامات خود در سکونتگاه‌های غیر رسمی گفت: بسیاری از دستگاه‌ها اقدامات خوبی در سکونت‌گاه‌ها انجام می‌دهند ولی چون جمع بندی و ارائه نمی‌‌شود، نمودی ندارد پس بهتر است دستگاه‌ها اقدامات خود را در جلسات ستاد ارائه کنند.

وی تاکید کرد: وظیفه ما در داخل محدوده قانونی شهر‌ها است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز