خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد:

باید به‌دنبال تحلیل پیروزی‌های ورزشی در جامعه نیز باشیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۶۵۷

ساخت خانه جوانان، یکی از خواست‌های اهالی ورزش در سفر رئیس جمهور به زنجان خواهد بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: شاهد نتایج بسیار خوب و رضایت بخش بازیکنان استان زنجان در سطح ملی و بین المللی بودیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سید ارسلان حسینی، امروز شنبه(۲۶مهر) در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته تربیت بدنی، با اشاره به نام گذاری این هفته با عناوین مختلف اظهار داشت: اولین روز این هفته تحت عناوین ورزش و، ولایتمداری، ورزش و نام آوران و قهرمانان با اجرای برنامه‌های جانبی از جمله بهره برداری از سالن ورزشی شمشیر بازی در زنجان خواهد بود.

حسینی با بیان اینکه روز دوشنبه با عنوان ورزش، مدرسه، دانشگاه و حوزه، همراه با بازدید از هنرستان تربیت بدنی در استان خواهد بود، افزود: چهارشنبه با عنوان ورزش روستائیان عشایر و ۵شنبه ورزش و نیروهای مسلح نام گذاری شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان، با اشاره به برنامه روز جمعه با ورزش همگانی بانوان و خانواده اظهار داشت: در این برنامه‌ها شاهد همایش دوچرخه سواری نیز خواهیم بود.

وی در ادامه با بیان اینکه این برنامه‌ها در سراسر استان اجرا خواهد شد، تصریح کرد: تشکیل شورای راهبردی ورزش و جوانان نیز از جمله اقدامات مطلوب در این زمینه در استان بوده است.

حسینی در بخشی از سخنان خود با اشاره به راه اندازی ۸ کمیته دراین راستا دراستان، خاطر نشان شد: کمیته سلامتی، فرهنگی ورزشی، کمیته رسانه و جوانان، کمیته اقتصاد و علمی از جمله ازین کمیته‌ها در استان در حوزه ورزش خواهد بود.

وی هدف از راه اندازی این کمیته‌ها را در خصوص راهبردی کردن ورزش استان موثر ارزیابی کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان، با بیان موفقیت‌های اخیر ورزشکاران استان زنجان در بازی‌های آسیایی «اینچوان» گفت: در صدد تشکیل ستاد مراقبت ازقهرمانان ملی در استان هستیم.

وی با اشاره به موفقیت‌های کاروانیان بازی‌های آسیایی استان زنجان، در سطح ملی و بین المللی، یادآورشد: شاهد نتایج بسیار خوب و رضایت بخش این بازیکنان در سطح جهان بودیم.

حسینی در ادامه این نشست ورزش بانوانان استان را نیز بسیار مطلوب عنوان کرد و گفت: به‌زودی در زنجان شاهد راه اندازی سالن اختصاصی ورزش بانوان خواهیم بود.

این مسئول دراستان زنجان، همچنین با بیان اینکه طی نشست‌های گوناگون با مسئولین ورزشی و فرهنگی استان بدنبال نگاه صحیح توام با رعایت عدالت فراگیر ورزشی درسطح استان هستیم، خاطر نشان شد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه‌های عمران و توسعه اماکن ورزشی نیز به مرور شاهد اقدامات مطلوب درشان مردم استان زنجان خواهیم بود.

حسینی با اشاره به اینکه زیر ساخت‌های ورزشی استان بسیارمطلوب است، گفت: راه اندازی ساختمان موزه ورزش استان بسیار حائز اهمیت است.

این مسئول ارشد ورزش و جوانان در استان زنجان در ادامه خبر از راه اندازی خانه پیشکسوتان ورزش در استان نیز داد و گفت: دیگر اقدام مطلوب دراین زمینه راه اندازی هتل ورزش در استان خواهد بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در ادامه با گریز به نبود اسپانسر در برخی ورزش‌های استان، یادآورشد: در حال تلاش برای جذب اسپانسر برای وا‌تر پلوی توانمند استان هستیم.

وی همچنین فراهم شدن شرایط بر مبنای شرایط حرفه‌ای اسپانسر‌ها را در رشته‌های ورزشی کشور واستان حائز اهمیت برشمرد و گفت: برای توسعه علمی مربیان ورزشی نیازمند، نیاز سنجی د راین زمینه هستیم.

حسینی در ادامه در زمینه آموزش، تحقیقات و پژوهش ورزشی استان نیز یادآورشد: در این خصوص شورای پژوهش در استان فعال شده است.

متولی ورزش و جوانان استان در بخشی از سخنان خود تلاش در راستای استفاده از مرکز علمی کاربردی تربیت بدنی استان را حائز اهمیت دانست وگفت: تلاش بر استفاده مطلوب از این مرکز دراستان می‌شود.

وی همچنین در ادامه با اشاره به دغدغه همکاری و تعامل اداره کل ورزش و جوانان استان با اداره کل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: توسعه ورزش دانش اموزی دارای اهمیت اساسی در این زمینه است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان، وجود آرامش را در فضاهای ورزشی حائز اهمیت عنوان کرد و اظ‌ها ر داشت: آرامش در فضای ورزشی موجب جلوگیری از بروز احساسات و حواشی خواهد بود.

حسینی با بیان اینکه مسیر ورزش باید یم مسیر توام با منطق باشد، اذعان کرد: نقش رسانه‌ها دراین زمینه می‌توتند موثر باشد.

وی در این خصوص با بیان اینکه امروز ورزش بیشتر از گذشته به آرامش نیاز دارد، تاکید کرد: ساخت خانه جوانان یکی از خواستهای اهالی ورزش در سفر رئیس جمهور به زنجان خواهد بود.

حسینی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه در کشور بیشتر روی شکست‌های ورزشی آنالیز داریم، تاکید کرد: باید بدنبال تحلیل پیروزی‌های ورزشی در جامعه نیز باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز