خبرگزاری کار ایران

مسابقات اسنوکر ۶توپ آکادمی‌قطر؛

مصاف اسنوکربازان‌ایران با نمایندگان ۱۳ کشور

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۵۹۳

اولین دوره مسابقات قهرمانی اسنوکر شش توپ آکادمی قطر از امروز شنبه ۲۶ مهرماه با حضور سه بازیکن در دوحه قطر آغاز می شود.

اولین دوره مسابقات قهرمانی اسنوکر ۶ توپ آکادمی قطر از امروز شنبه ۲۶ مهرماه با حضور ۳ بازیکن در دوحه قطر آغاز می‌شود.


به گزارش ایلنا، حسین وفایی قهرمان بزرگسالان ۲۰۱۱ و قهرمان جوانان جهان در سال ۲۰۱۴ امیر سرخوش قهرمان مسابقات شش توپ آسیا در پاکستان و و دارنده مدال نقره بازی‌های داخل سالن آسیایی در سال ۲۰۱۳ و سهیل واحدی نایب قهرمان اسبق جوانان جهان، سه نماینده اسنوکر کشورمان در این رقابت‌ها هستند.

این رقابت ها با حضور ۳۲ اسنوکر باز از ۱۴ کشور ایران، قطر، عراق، مالزی، هند، سوریه، هنگ‌کنگ، سری‌لانکا، پاکستان، فیلیپین، مغولستان، لیبی، یمن و افغانستان طی روزهای ۲۶ تا ۲۹ مهرماه جاری برگزار می‌شود. در دور مقدماتی این رقابت‌ها اسنوکربازان در ۸ گروه مقدماتی قرار می‌گیرند و از هر گروه ۲ بازیکن به یک شانزدهم نهایی و مرحله حذفی صعود می‌کنند.

برنامه روز نخست به شرح ذیل است:
امروز در جریان نخستین روز مسابقات قهرمانی اسنوکر ۶ توپ آکادمی قطر امیر سرخوش در گروه A به مصاف محمد کین هو از مالزی می‌رود. سهیل واحدی در گروه C مقدماتی با نماینده هنگ‌کنگ، چونگ مینگ هونگ رقابت خواهد کرد. واحدی در دومین دیدار خود به مصاف بشر حسین از قطر خواهد رفت. حسین وفایی بعد از ظهر امروز در اولین مرحله مقدماتی این رقابت ها مقابل عبدالموعظ از کشور لیبی قرار خواهد گرفت.

این مسابقات در حالی برگزار می شود که محمدآصف قهرمان جهان در سال ۲۰۱۲ از کشور پاکستان و محسن بوکشیشا نفر سوم جهان در سال ۲۰۱۴ از قطر در این رقابت ها حضور دارند.

لازم به ذکر است مرحله مقدماتی مسابقات اسنوکر شش توپ آکادمی فردا شب در دوحه به پایان می رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز