خبرگزاری کار ایران

امروز استعفای‌کشاورز را بررسی می‌کنیم؛

طاهری: با هیچ مربی دیگری مذاکره نکرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۵۶۵

ما در هیات‌مدیره به این جمع‌بندی رسیده بودیم که کشاورز مسئولیت را قبول کند که او هم قبول کرد. حالا هم فقط ۸ هفته از لیگ گذشته، به هر حال این موضوع باید در هیات مدیره بررسی شود.

وضعیت تیم فوتسال و استعفای سرمربی گیتی‌پسند امروز بررسی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، بعد از دومین شکست متوالی گیتی‌پسند که روز گذشته برابر تیم منصوری قرچک رخ داد، محمد کشاورز که بعد از چند فصل حضور در جمع اصفهانی‌ها، امسال را به عنوان مربی‌ - ‌بازیکن در این تیم آغاز کرده بود، از سمت خود استعفا کرد.

علی طاهری در این‌باره گفت: بعد از بازی، کشاورز به رختکن رفته و از بازیکنان خداحافظی کرده و گفته دیگر به عنوان مربی در کنار تیم نخواهد بود و تنها بازی خواهد کرد. بعد هم همدیگر را دیدیم که همین را تکرار کرد و گفت چنین تصمیمی گرفته است.

وی در مورد اینکه چه تصمیمی در مورد استعفای کشاورز و وضعیت تیم گرفته خواهد شد، تصریح کرد: ما در هیات‌مدیره به این جمع‌بندی رسیده بودیم که کشاورز مسئولیت را قبول کند که او هم قبول کرد. حالا هم فقط ۸ هفته از لیگ گذشته، به هر حال این موضوع باید در هیات مدیره بررسی شود.

طاهری مذاکره با هر فردی برای قبول مسئولیت تیم گیتی‌پسند را رد کرد و گفت: تا این لحظه با هیچ مربی دیگری مذاکره نکرده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر