خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران خبر داد:

ساخت ۲ نیروگاه جدید در تهران

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۴۸۱

ساخت دو نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی در منطقه ورامین در مراحل ابتدایی است و به‌نظر می‌رسد این طرح‌ها با تامین به‌موقع اعتبار طی پنج تا شش سال آینده به ثمر نشسته و وارد مدار شوند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران از ساخت دو نیروگاه جدید در تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدزمان حسینی، اظهار داشت: هم‌اکنون ساخت دو نیروگاه هر کدام به ظرفیت ۵۰۰ مگاوات در منطقه ورامین توسط بخش خصوصی در دست اقدام است.

وی افزود: فاز مقدماتی ساخت این دو نیروگاه انجام شده و بخش خصوصی نسبت به تهیه زمین و دیوارکشی اقدام کرده است.

وی همچنین از تبدیل نیروگاه طرشت به سیکل ترکیبی خبر داد و گفت: عملیات اجرایی تبدیل نیروگاه طرشت به سیکل ترکیبی به‌زودی آغاز می‌شود و طرح‌های خوبی برای توسعه نیروگاه‌های تولیدپراکنده برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: ساخت دو نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی در منطقه ورامین در مراحل ابتدایی است و به‌نظر می‌رسد این طرح‌ها با تامین به‌موقع اعتبار طی پنج تا شش سال آینده به ثمر نشسته و وارد مدار شوند.

وی با بیان اینکه ۲۰ درصد تجهیزات شبکه تولید و انتقال و ۲۵ درصد مشترکان صنعت برق کشور در منطقه زیرپوشش برق منطقه‌ای تهران قرار گرفته است، گفت: پیک بار ثبت‌شده در سه استان تهران، قم و البرز در تابستان امسال به هشت‌هزار و ۹۶۲ مگاوات رسید که درمقایسه با سال گذشته ۵.۴ درصد افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: حداکثر پیک شب در تابستان نیز به هشت‌هزار و ۳۸۳ مگاوات رسید که درمقایسه با سال گذشته ۶.۴ درصد افزایش یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز