خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد‌ شهید و امور‌ ایثارگران:

از اولویت‌های دولت یازدهم حمایت ویژه از جامعه ایثارگری است

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۴۱۳

از اولویت‌های دولت یازدهم حمایت ویژه جامعه ایثارگری است و برنامه دیدار‌های هفتگی ریاست جمهوری با خانواده شهدا و جانبازان است.

رئیس بنیاد‌ شهید و امور‌ ایثارگران در سالن جلسات شهدای استانداری همدان گفت: خدا را شاکرم که امروز توانستم در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای همدان، قبور مطهر شهدای این شهر را زیارت کنم.

به گزارش ایلنا از همدان؛ حجت‌‌الاسلام محمدعلی شهیدی با بیان اینکه قبور شهدای همدانی به‌ نحو مطلوبی، مناسب‌سازی شده، اظهار کرد: در دیدار صبح و بعد از‌ ظهر امروز با پنج خانواده از ایثارگران همدانی، گزارشی از عملکرد بنیاد شهید را به این صاحبان اصلی بنیاد یعنی جامعه ایثارگری ارائه کردیم.

معاون رئیس جمهور سپس از حضور در مراسم افتتاح سال تحصیلی جدید فرزندان ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان سخن گفت و افزود: در این مراسم به ایثارگران قول دادم که در آینده، دیدار چهره به چهره‌ای را برای شنیدن خواسته‌ها و رفع مشکلات آنها ترتیب دهم.

وی با اشاره به حضور در یادواره شهید چیت‌سازیان و یکصد شهید اطلاعات و عملیات لشکر انصار‌الحسین(ع) همدان، از افتتاح مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران همدان سخن گفت و افزود: همدان توانسته در اجرای این طرح که در ۱۶ استان کشور اجرایی شده، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

شهیدی یکی از اولویت‌های دولت یازدهم را حمایت ویژه از جامعه ایثارگری دانست و در این راستا، با اشاره به برنامه دیدار‌های هفتگی ریاست جمهوری با خانواده شهدا و جانبازان، از تأخیر هشت‌ ساله در اجرای قانون جامع ایثارگران سخن گفت و افزود: با دستور اکید رئیس‌جمهور این طرح تا پایان سال ۹۳ به‌ طور کامل اجرا خواهد شد.

حجت‌‌الاسلام محمدعلی شهیدی در مورد آماده سازی بانک اطلاعاتی ایثارگران اظهارداشت: جامعه ایثارگری، ۳ میلیون و ۳۰۰‌ هزار‌ نفر را زیر پوشش دارد و با‌لطبع تهیه بانک اطلاعاتی از این جامعه، امری نیست که یک‌ روزه تحقق یابد.

رئیس بنیاد‌ شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه سعی ما بر تهیه این بانک است، اظهار کرد: زیرساخت‌های لازم برای این امر فراهم شده و در حال اجرایی‌ شدن است.

وی با اشاره به اینکه این بانک حتماً در اختیار بنیاد‌ شهید استان‌ها قرار خواهد گرفت، افزود: با هدف تجدید دیدار برخی از رزمندگان و ایثارگران هشت‌ سال دفاع‌ مقدس پس از ۳۰ سال، همه ایثارگران نیز می‌توانند به این بانک دسترسی داشته باشند.

شهیدی، نمایندگان مجلس را طیف دیگری از کسانی دانست که به بانک اطلاعاتی ایثارگران دسترسی خواهند داشت و در توضیح گفت: برای کاهش نامه‌نگاری اداری بین بنیاد شهید و مجلس‌ و افزایش سرعت در برآوردن خواسته ایثارگرانی که به نمایندگان مجلس مراجعه می‌کنند، این تصمیم اخذ شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز