خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

صیانت از سرمایه‌های اجتماعی ازعملکردهای سنگین وزارت اطلاعات است

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۳۶۸

دغدغه اصلی وزارت اطلاعات تامین آسایش روحی، روانی و مادی مردم است و این نهاد مردمی نقش بسیار پررنگی در این عرصه داشته و در همه حوزه ها موفق بوده است

استاندار گیلان گفت: حفظ انسجام سیاسی و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی از عملکردهای سنگین وزارت اطلاعات است.

به گزارش ایلنا از رشت،، محمدعلی نجفی، در همایش سی سال مجاهدت‌های خاموش که به مناسبت سی امین سالگشت تاسیس نهاد مردمی وزارت اطلاعات و قدردانی از تلاش‌های پرسنل خدوم اداره کل اطلاعات استان گیلان در رشت برگزار شد، با بیان اینکه امنیت و ثبات جامعه امروز، مدیون فداکاری نیروهای اطلاعات و در سایه مجاهدتهای خاموششان است اظهار کرد: وزارت اطلاعات مولود انقلاب اسلامی است که امین ترین افراد کشور در این مجموعه فعالیت دارند و بار سنگین تامین امنیت را به دوش می‌کشند.

وی وزارت اطلاعات را ضامن اصلی امنیت کشور، دانست و افزود: دغدغه اصلی وزارت اطلاعات تامین آسایش روحی، روانی و مادی مردم است و این نهاد مردمی نقش بسیار پررنگی در این عرصه داشته و در همه حوزه ها موفق بوده است.

استاندار تصریح کرد: امروز سربازان گمنام امام زمان(عج الله) به خوبی توانسته اند در سایه مجاهدت های خاموش، امنیت کشور را درحد مطلوبی برقرار کنند.

وی ادامه داد: مردم از عملکرد نیروهای وزارت اطلاعات بصورت مستقیم آگاه نمیشوند ولی با توجه به ثبات و امنیتی که در کشور برقرار است، رضایت عمومی از فعالیت‌های این مجاهدان وجود دارد.

نجفی یکی از عملکردهای سنگین وزارت اطلاعات را حفظ انسجام سیاسی و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی دانست و افزود: این نیروها در صیانت از اموال عمومی و دولتی و جلوگیری از حیف و میل بیت المال، نقش مهمی دارند.

وی با اشاره به توطئه انگیزی و اختلاف افکنی دشمنان بویژه میان اقوام و قومیت‌های مختلف اذعان کرد: این دسیسه‌ها با هوشیاری پرسنل وزارت اطلاعات، خنثی شد و دشمن همواره در این زمینه ها ناکام مانده است.

مقام عالی دولت در استان در ادامه به نقش برجسته وزارت اطلاعات در مقابله با فسادهای اقتصادی اشاره و اظهارکرد: نیروهای این مجموعه در مقابله با پولشویی‌ها، فرارهای مالیاتی و سودجویی‌ها، حضور جدی و هوشمندانه ای داشته‌اند.

وی با تصریح اینکه حفظ آرامش و امیدآفرینی در جامعه طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و رویکرد دولت یازدهم، از دستآوردهای وزارت اطلاعات است.، تاکید کرد: وزارت اطلاعات منطبق با برنامه‌های دولت تدبیر و امید در جهت حفظ امید و آرامش در جامعه ایفای نقش می‌کند و در عین حال؛ صیانت از آبرو، حیثیت و اسرار مردم و حفظ اعتماد عمومی را وجهه همت خویش ساخته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز