خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری رشت خبر داد:

انتخاب یک مدیر برای هر پروژه عمرانی

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۳۶۵

نخستین نشست شورای معاونان شهرداری رشت با حضور سرپرست شهرداری برگزار شد.

سرپرست شهرداری رشت از انتخاب یک مدیر برای هر پروژه عمرانی در این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، کریم سرپرست، در این نشست هدف گذاری برای انجام تمامی کار‌ها را ضروری خواند و گفت: باید از تمام لحظه‌ها به بهترین نحو استفاده کنیم.

وی افزود: برای هر پروژه باید یک مدیر پروژه انتخاب کرد تا جهت پاسخ گویی و اجرا، فرآیند آن تسریع شود.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط شهر رشت در فصل پاییز و زمستان باید هر چه سریع‌تر نسبت به رفع مشکلات ایجاد شده به سبب اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی اقدام شود.

سرپرست با تاکید بر پیگیری تمام مطالب مطروح شده در جلسات به صورت تخصصی ادامه داد: باید بر اساس الویت بندی نسبت به رفع مشکلات شهروندان اقدام کنیم.

وی خواستار استمرار نشست شورای معاونان جهت حصول نتایج شد.

در ادامه رحمتی معاون اداری و مالی شهرداری رشت نیز با اشاره به این مطلب که هر اقدامی یک اراده جمعی می‌طلبد گفت: طرح اتوماسیون اداری نیز در حال شکل گیری کامل در شهرداری می‌باشد.

وی افزود: با پی گیری‌های زیاد و ایجاد زیر ساخت‌ها سعی می‌کنیم طرح ممیزی را به شکل مکانیزه پی گیری نماییم.

بهارمست معاون خدمات شهری شهرداری رشت نیز در این نشست گفت: شرایط در دوران سرپرستی بسیار سخت است و می‌بایست از کوتاه‌ترین زمان بیشترین بهره وری حاصل شود.

وی به شرح فعالیت‌ها و اقدامات حوزه خدمات شهری پرداخت و افزود: به منظور خرید و کاشت پیاز گل لاله برای سال ۹۴، در ماه‌های اینده اقدام می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز