خبرگزاری کار ایران

درگیری مجدد نظامیان اسراییلی با نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۳۲۱

شمار زیادی از نظامیان و نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی از ساعات اولیه بامداد امروز - جمعه ‌ - در مناطق مختلف قدس و محوطه‌های مسجد الاقصی مستقر شده‌اند.

نظامیان رژیم صهیونیستی تدابیر امنیتی شدیدی در قدس و اطراف مسجد الاقصی به اجرا گذاشته و مانع ورود افراد زیر ۵۰ سال به این مسجد به منظور مشارکت در نماز جمعه می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، شمار زیادی از نظامیان و نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی از ساعات اولیه بامداد امروز - جمعه ‌ - در مناطق مختلف قدس و محوطه‌های مسجد الاقصی مستقر شده‌اند.

در همین حال٬ بسیاری از ساکنان قدس بامداد امروز به منظور اقامه نماز صبح در مسجد الاقصی حاضر شده بودند که نظامیان صهیونیست به آنها حمله کرده و مانع از مشارکت این فلسطینیان در نماز صبح شدند که در نتیجه آن درگیری‌های شدیدی میان نظامیان صهیونیست با نمازگزاران فلسطینی در مناطق مختلف قدس به وقوع پیوست.

در جریان این درگیری‌ها٬ نظامیان صهیونیست به سمت نمازگزاران گاز اشک‌آور و نارنجک‌های صوتی شلیک کردند که طی آن شماری از فلسطینیان مجروح شده و هنوز از تعداد افراد بازداشت شده خبری منتشر نشده است.

از طرف دیگر، کمیته عالی عربی با صدور فراخوانی امروز را روز خشم در دفاع از قدس اعلام کرده و خواستار دفاع از این شهر در برابر تجاوزات و تعرضات صهیونیست‌ها شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز