خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد؛

آشنایی بیشتر مدیران ثبت اسناد با چالش‌های شهرک‌های صنعتی

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۳۰۴

آشنایی و پیوند بیشتر مدیران و کارشناسان ثبت اسناد و املاک کشور با چالش‌ها و مشکلات شهرک‌های صنعتی از نزدیک سبب تعامل بیشتر طرفین خواهد شد.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت از تعامل بیشتر سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران با مدیران سازمان ثبت اسناد کشور خبرداد وگفت: آشنایی و پیوند بیشتر مدیران و کارشناسان ثبت اسناد و املاک کشوربا چالش ها و مشکلات شهرکهای صنعتی از نزدیک سبب تعامل بیشتر طرفین خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سید محمدعلی سیدابریشمی در نشست مشترک مدیران حقوقی شرکت شهرکهای صنعتی ومدیران سازمان ثبت اسناد کشور که در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: این گردهمایی برای نخستین بار در راستای اجرای قانون نحوه واگذاری مالکیت و مدیریت شهرکهای صنعتی و همچنین برخی از موانع و مشکلات پیش روی شرکت های استانی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی و آشنایی با مسائل، مشکلات و یافتن راهکارها به منظور تعامل بیشتر در شهرکهای صنعتی سراسر کشور برگزار شد.

معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت با اشاره به لزوم واگذاری امور عمومی شهرکها و نواحی صنعتی به بخش خصوصی و تحقق اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در این سازمان گفت: واگذاری امور عمومی و دارایی شهرکها و نواحی صنعتی به واحدهای مستقر در قالب تعیین هیئت مدیره شرکت خدماتی، خواستار تعامل و همکاری بیشتر توسط ادارات کل ثبت اسناد و املاک استان ها هستیم.

وی افزود: در حال حاضر ۹۴۱ شهرک و ناحیه صنعتی در این سازمان به تصویب رسیده که از این تعداد ۷۳۴ شهرک و ناحیه صنعتی در دست بهره برداری و قابل ارائه به متقاضیان سرمایه گذاری در سطح شهرکهای صنعتی است.

سید ابریشمی با بیان اینکه بیش از ۳۲ هزار واحد صنعتی با اشتغال۶۷۰ هزار نفر دردست بهره برداری است، اعلام کرد: ۲۷ هزار طرح صنعتی در دست اقدام سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران وشرکتهای تابعه قراردارد.

وی بیان داشت: در کشور ۴ سازمان توسعه ای وجود دارد که این مسئله برای نمایندگان مجلس اثبات شده که رسالت سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی و شرکتهای استانی توسعه صنعتی و اقتصادی کشور بوده و باید این موضوع وجود داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز