خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره اتاق تعاون مازندران در گفتگو با ایلنا مطرح کرد؛

ماهیت اتاق تعاون اقتصادی است سیاسی‌اش نکنید

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۲۴۸

در مازندران نزدیک به ۲۰۰ هزار شرکت تعاونی وجود دارد که این تعداد شرکت اگر نتوانند اساسنامه‌ای ارائه دهند امیدی به برگزاری انتخابات نیست.

سید علاالدین ربیعی گفت: اگر قرار باشد تمام شرکت‌های تعاونی در مازندران اساسنامه ارائه دهند انتخابات اتاق تعاونی‌ها تا هشت سال دیگر نیزبرگزار نخواهد شد.

عضو هیات مدیره اتاق تعاون مازندران در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با تاخیر در انتخابات اتاق تعاونی که موجب نارضایتی بسیاری شده است، اظهار کرد: در مازندران نزدیک به ۲۰۰ هزار شرکت تعاونی وجود دارد که این تعداد شرکت اگر نتوانند اساسنامه‌ای ارائه دهند امیدی به برگزاری انتخابات نیست.

ربیعی با تاکید بر اینکه اتاق تعاون اقتصادی است نه سیاسی، افزود: آقایان اتاق تعاون را سیاسی کرده‌اند و این بگو مگو‌ها که ۴،۵ سال به درازا کشیده است اصلا برای اقتصاد کشور مفید نیست.

وی در پاسخ به این سوال که ادامه این روند چه ضربه‌هایی به بخش تعاون خواهد زد، گفت: اختلاف نظر‌ها از برنامه ریزی جلوگیری خواهد کرد، وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی باید چاره‌ای بیندیشد که این مسائل ادامه نیابد. بنابراین ما می خواهیم وزارتخانه خود در این خصوص ورود کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز