خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

احداثمیادین میوه و تره بار توسط بخش خصوصی در مرحله کارشناسی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۱۵۸

هدف ما از انجام کار کار‌شناسی آن است که بتوانیم راه‌هایی را ارائه دهیم که هم اهداف و رویکردهای رفاهی سازمان در حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده را داشته باشد و هم بتواند از مشارکت بخش خصوصی استفاده کند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در مورد احداثمیادین میوه وتره بار توسط بخش خصوصی گفت: این طرح در حال بررسی‌های کار‌شناسی است تا هم مطابق رویکرد‌های رفاهی سازمان باشد و هم مشارکت بخش خصوصی را به همراه بیاورد.

«احمدصفوی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد وضعیت کنونی این طرح گفت: طرح جلب مشارکت بخش خصوصی برای احداثمراکز عرضه میوه و تره بار در برخی مناطق هنوز در حال بررسی است تا در قالب بسته‌ای کار‌شناسی شده ارائه شود.

وی در واکنش به اینکه ساخت میاد‌ین میوه و تره بار توسط بخش خصوصی خلاف قانون است چرا که در قانون آمده این کار می‌بایست بین تولید کننده و مصرف کننده بدون هیچ سودی انجام شود، افزود: هدف ما این است که بتوانیم با کار کارشناسی راهکارهایی را ارائه دهیم که هم اهداف و رویکردهای رفاهی سازمان در حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده را به دنبال داشته باشد و هم از مشارکت بخش خصوصی استفاده کرد.

صفوی با اشاره به اهداف ذکر شده در آیین نامه سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: برای آنکه بتوانیم از مشارکت بخش خصوصی به صورت گسترده استفاده کنیم باید راه‌هایی را در نظر بگیریم که برخلاف اساسنامه نباشد؛ بنابراین باهمکاری سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری در حال بررسی ره حل‌های این مساله هستیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در پاسخ به اینکه تاکنون چه پیشنهاداتی در این زمینه مطرح شده است، عنوان کرد: تا کنون هیچ کدام از راه‌های مورد بررسی به پختگی لازم برای مطرح شدن در رسانه‌ها نرسیده است.

به گزارش ایلنا؛ صفوی پیش از این گفته بود در محله‌هایی که زمین مناسب برای ایجاد میدان میوه و تره‌بار وجود ندارد، با اعلام فراخوان برای مشارکت بخش خصوصی، اقدام به احداثمراکز عرضه میوه و تره‌بار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز