خبرگزاری کار ایران

منصوری آرانی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

وزارت اطلاعات توفیقات خوبی داشته است

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۷۲۹

نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد اگر عملکرد وزارت اطلاعات در چارچوب قانون اساسی باشد جلوی هرگونه افراط و تفریطی که ممکن است مارا به به کندروی و تندروی بکشاند گرفته میشود.

نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه وزارت اطلاعات در دولت یازدهم توفیقات خوبی داشته است، تاکید کرد: عملکرد وزارت اطلاعات در چارچوب قانون اساسی جلوی هرگونه افراط و تفریطی که ممکن است ما را به به کندروی و تندروی بکشاند، می‌گیرد.

عباسعلی منصوری آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره عملکرد یکساله وزارت اطلاعات در دولت یازدهم گفت: دکتر علوی و تیم‌شان در وزارت اطلاعات توفیقات زیادی را داشتند آرامشی را که اکنون در کشور داریم را مدیون آنها هستیم. هرچند که ما در منطقه‌ای واقع هستیم که مملو از تشنج است و تروریست‌ها در اطراف مرزهایمان قرار دارند اما وزارت اطلاعات فعالیت بسیار خوبی داشته است. در داخل کشور نیز فضای نشاط و انس حاکم است و در یک جمع بندی می‌توانیم بگوییم وزارت اطلاعات توفیقات خوبی را داشته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست مجلس در مورد این که رییس جمهور و مجموعه دولت خط مشی‌هایی را ترسیم کردند که با دولت قبل فرق دارد افزود: مشی اعتدالی را که آقای روحانی بیان کردند الان هم این مشی عملیاتی می‌شود. ما باید سعی کنیم وزارت اطلاعات بر اساس همان چیزی که قانون اساسی برایش معین کرده کارش را پیش ببرد. هرگونه افراط و تفریطی ما را به کندروی و تندروی می‌کشاند و اگر درچارجوب قانون باشد این موضوعات شکل نمی‌گیرد. حذف استعدادها و ظرفیت‌ها به بهانه اینکه اینها در چه جریانی و چگونه بودند به نفع نظام و کشورمان نیست بلکه هدف ما این بوده است که اگر مجرم هستند و در دادگاه اثبات شده در مظان قرار بگیرند نه اینکه حذف استعداد از هر نیرویی داشته باشیم.

آرانی در پاسخ به سوال دیگری در مورد لزوم همسویی سیاست‌های وزارت اطلاعات با رویکردهای دولت گفت: ‌وزارت اطلاعات معمولا خط مشی‌شان گروهی، جناحی و حزبی نیست و سعی آن بر این بوده که فراجناحی کار کند. بنابراین ما نباید کاری کنیم که وازت اطلاعات را جناحی کنیم که این آسیب زیادی به وزارت اطلاعات می‌رساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز