خبرگزاری کار ایران

با کسب ۹ رأی از ۱۷ رأی؛

معماریان رییس هیأت ژیمناستیک خراسان رضوی شد

کد خبر : ۲۱۳۵۰۱

باید با دید مثبت و روحیه‌ی بالا و با ایجاد زمینه‌های مناسب و بارورسازی خلاقیت در رشته‌ ژیمناستیک و حمایت همه جانبه از رییس جدید بتوانیم این ورزش را توسعه بدهیم.

حسین معماریان با رقابتی تنگاتنگ با محمود سلطانی در دور دوم به ریاست هیأت ژیمناستیک استان منصوب شد.

به گزارش ایلنا، مجمع انتخاب رییس هیأت ژیمناستیک استان با حضور رییس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و نمایندگان ورزشکار و ؤسای هیأت‌های ورزشی ژیمناستیک شهرستان‌ها صبح امروز ۲۲ مهرماه در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

محمود سلطانی، علی‌اصغر فرجی، محمد قاسمی، هادی قاسم‌پور، حسین معماریان و مهدی نباتی به عنوان کاندیدا در این مجمع حضور داشتند که علی‌اصغر فرجی و هادی قاسم‌پور پس از ایراد سخنان خود به نفع کاندیدای حاضر کناره‌گیری کردند تا رقابت بین کاندیداهای دیگر این رشته ادامه پیدا کند.

در این مجمع حسین معماریان با کسب ۹ رأی از مجموع ۱۷ رأی در دور دوم با رقابتی نزدیک با محمود سلطانی توانست به مدت ۴ سال به ریاست هیأت ژیمناستیک استان انتخاب شود.

جعفر درویش‌زاده رییس فدراسیون ژیمناستیک در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات رییس قبلی احمدی‌زاده، گفت: ورزشکاران این استان با توجه به فعالیت‌های خوبی که از جانب هیأت صورت گرفته وضعیت قابل قبولی را تجربه می‌کند.

وی همچنین انتصاب معماریان را به خانواده ژیمناستیک تبریک گفت و اظهار کرد: باید با دید مثبت و روحیه‌ی بالا و با ایجاد زمینه‌های مناسب و بارورسازی خلاقیت در رشته‌ ژیمناستیک و حمایت همه جانبه از رییس جدید بتوانیم این ورزش را توسعه بدهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز