خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه:

نصب ۷۱ کنتور قرائت از راه دور در استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۴۴۱

شرکت توزیع برق کرمانشاه اقدام به نصب ۷۱ کنتور قرائت از راه دور در استان کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه در سال جاری توانسته است که در امر برق رسانی به تمامی نقاط استان کرمانشاه کارنامه بسیار موفقی از خود به جای بگذارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، مهندس علیمراد مرادی مجد گفت: در حال حاضر بیش از ۱۷ هزار کیلومتر خطوط برق فشار قوی و ضعیف در استان کرمانشاه وجود ندارد که نگهداری این حجم از سیم‌های برق هزینه‌های بسیاری برای این شرکت به دنبال دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه تاکید کرد: با وجود این گستردگی در حال حاضر میانگین برقرسانی در استان کرمانشاه در درجه قابل قبولی قرار دارد و تمامی روستاهای این استان از این نعمت برخوردار هستند.

مرادی با اشاره به اینکه شرکت توزیع برق کرمانشاه اقدام به نصب ۷۱ کنتور قرائت از راه دور در استان کرده است، بیان داشت: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ درصد از شهر کرمانشاه از سامانه GIS بهره مند هستند.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از طرح‌هایی که این شرکت موفق به انجام آن شده است، طرح ایجاد نرم افزار جامع خدمات مشترکین است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: همچنین در سال جاری برای سهولت در پرداخت قبوض برق، این شرکت اقدام به راه اندازی سامانه ۱۵۲۱ کرده است که این طرح تا حد قابل قبولی از مراجعه حضوری شهروندان برای پرداخت قبوض برق جلوگیری کرده است.

مرادی بیان داشت: یکی از مشکلات شرکت توزیع نیروی برق در استان کرمانشاه، موضوع سرقت انرژی و کابل‌های برق است که در این راستا تصمیماتی با همکاری و تعامل دستگاه قضایی و نیروی انتظامی گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه تاکید کرد: متاسفانه سرقت کابل‌های برق به جز اینکه بار مالی سنگینی برای این شرکت به دنبال دارد، موجب می‌شود که برخی از مناطق، به ویژه روستاهای استان تا مدتی از نعمت برق محروم شوند که این خود ظلمی به مردم این منطقه خواهد بود.

مرادی بیان داشت: از شهروندان درخواست داریم برای پیشبرد خدمات بهتر و توسعه خطوط برق و جلوگیری از هرگونه مشکل، پرداخت قبوض برق را در اولویت قرار دهند تا این شرکت را در اجرای برنامه‌های آتی خود کمک کنند.

وی در ادامه از برخورد شدید با سارقان انرژی و کابل در استان کرمانشاه خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز