خبرگزاری کار ایران

مدیر خدمات گمرکی آستارا خبر داد:

انتقال غلات وارداتی از بندر آستارا به گمرک زمینی

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۴۳۷

شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی وظیفه دارد با حضور در بازار به عنوان یک شرکت انبارداری و خدمات لجستیک در سطح ملی و بین‌المللی، با ارایه خدمات برتر و منحصر به ‌فرد، در قالب یک شراکت تجاری موفق عمل کند.

مدیر شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی شهرستان مرزی بندر آستارا از توافق اولیه جهت انتقال فله غلات وارداتی از بندر چندمنظوره آستارا به انبارهای عمومی گمرک زمینی شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از آستارا، کیومرثمجلسی، با اشاره به مطلب فوق خاطرنشان کرد: در راستای این توافق، کالاهای فله غلات از قبیل سبوس، کنجاله، گندم و… پس از واردات به کشور تا زمان انجام تشریفات گمرکی، جهت انبارداری به شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منتقل شوند.

وی ادامه داد: این توافق در پی مذاکرات بین سیاوش پارسیان «معاون طرح و برنامه‌های شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و رئیس هیأت مدیره شرکت آستارا» و مهدی باغشمالی «مدیر برنامه بودجه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران» با دکتر حمیدرضا محمدی «مدیر کل گمرکات آستارا» و احسان زمانی «مدیر شعبه شرکت بنادر و دریانوردی کاوه در بندر آستارا» حاصل شد.

مجلسی در بخش دیگر سخنان خود به تشریح جزئیات سفر دور روزه پارسیان و باغ‌شمالی به آستارا و بازدید از بخش‌های مختلف شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی شهرستان پرداخت و اضافه کرد: این هیأت علاوه بر بررسی نوع فعالیت‌های شرکت و اقدامات انجام شده، با حضور در بخش اداری و پرسش و پاسخ از ارباب رجوع و کارکنان، از میزان رضایتمندی دو طرف آشنا شدند.

وی توضیح داد: در این سفر نشستی مشترک با معاونان و مدیران ستادی این شرکت برگزار شد و مشکلات، نحوه رفع موانع و چگونگی استقرار شیوه‌های نوین جهت کسب درآمد بیشتر مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

مدیر شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا در پایان سخنان خود، بیان اهداف جدید گمرک ایران در راستای سیستم اظهار از راه دور و ارزیابی در محل، تشکیل اتاق فکر و ارائه راهکار و پیشنهادهای اقتصادی نو را از دیگر مباحثمورد بررسی در این سفر برشمرد و افزود: تأکید بر اجرای این اهداف، قدمی مثبت در راستای رشد و خروج از رکود اقتصادی مجموعه شرکت انبارهای عمومی آستارا عنوان شد.

شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی وظیفه دارد با حضور در بازار به عنوان یک شرکت انبارداری و خدمات لجستیک در سطح ملی و بین‌المللی با ارایه خدمات بر‌تر و منحصر به ‌فرد، در قالب یک شراکت تجاری موفق عمل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز