خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی فومن:

دو پارک جنگلی در فومن احداثمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۴۳۰

احداثپارک‌ها در فومن، یکی از موارد مهم مطرح شده در شورای شهر فومن است.

رئیس شورای اسلامی شهر فومن گفت: به زودی دو پارک جنگلی در منطقه ماوردیان و پیش‌حصار اراضی منابع ملی شده فومن احداثمی‌شود.

به گزارش ایلنا از فومن، علیرضا علیدوست با اشاره به مسئله خدمات شهری به ویژه سدمعبر اظهار کرد: نظر ما انجام قانون است و تعزیرات حکومتی نیز در این زمینه در حال اقدام است.

وی با بیان اینکه برای جمع آوری سدمعبر داس نداریم، افزود: از مغازه داران و بازاریان پیرامون همکاری با ماموران سدمعبر تشکر می‌کنیم.

این مسئول به اخذ مجوز برداشت شن و ماسه در دو نقطه از شهرستان اشاره کرد و گفت: به طور شبانه روز و ظرف یک پروسه زمانی یکساله قرار است تمام کوچه‌های فومن شن ریزی شوند.

رئیس شورا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت رسانی مسئولان به مردم خاطر نشان کرد: برخی از دستگاه‌ها به وظایف خود عمل نمی‌کنند و باید پاسخگو باشند.

وی افزود: اگر مدیری ضعیف است باید برکنار شود تا خدمات دهی به مردم سرعت گیرد.

علیدوست در باره اتفاقات جلسه شورا گفت: منظور از اینکه ما از خبرنگاران خواستیم موضوع را انعکاس ندهند به منزله سانسور نیست بلکه می‌خواستیم آرامش بین شهر و شهروندان حاکم باشد.

رئیس شورا با اشاره به اینکه خواهان ایجاد حاشیه امن روانی در شهر هستیم، به مسئله پارک‌ها اشاره کرد و گفت: ایده داشتن پارک جنگلی در شورای شهر چهارم کلید خورد و این ایده با آمدن آقای عباس‌قلی‌‌زاده که در ایجاد پارک‌های جنگلی در شهرهای دیگر تجارب داشتند قوت بیشتری گرفت.

وی مسئله احداثپارک‌ها در فومن را یکی از موارد مهم مطروح شده در شورای شهر فومن خواند و ادامه داد: برای این منظور در دو منطقه مقدمات اولیه برای واگذاری زمین از منابع طبیعی پیگیری شده و نشست‌هایی در این خصوص به اتفاق شهردار، نماینده و فرماندار و همچنین رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان صورت برگزار شده است.

به گفته وی بزودی در منطقه ماوردیان و پیش‌حصار اراضی منابع ملی شده در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد که در دو منطقه پارک‌های جنگلی احداثخواهد شد.

علیدوست پیرامون نصب بنر‌ها گفت: در این راستا چند جلسه در کمیسیون فرهنگی شورا برگزار شد که مصوباتی به همراه داشت.

وی با تاکید بر پیگیری مصوبات اظهار کرد: اخیراً نیز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فومن که در دفتر امام جمعه محترم برگزار شد مصوباتی در این مورد به تصویب رسید.

این مسئول تصریح کرد: بنا داریم نصب هرگونه تبلیغات محیطی را ضابطه‌مند کنیم و نصب داربست‌ها و آویختن بنرهای تبلیغاتی به تیرهای برق، تلفن، دیوار‌ها و همچنین درختان چنار مخالف با قوانین و مقررات است که نسبت به جمع آوری آن‌ها اخیراً اقداماتی صورت گرفته و بزودی نسبت به جمع آوری تمام آن‌ها اقدام خواهد شد.

علیدوست در مورد محیط‌های تبلیغاتی افزود: قبلا شهرداری فومن با کانون‌های تبلیغاتی قراردادهایی را منعقد کرده که مورد اعتراض برخی از اعضای شورا قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز