خبرگزاری کار ایران

فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی هوایی ارتش:

آمادگی کامل و قابلیت انعطاف از خصوصیات بارز آماد و پشتیبانی هوایی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۴۰۹

ظیفه آماد و پشتیبانی هوایی، تامین نیازمندیهای گوناگون یگانها از قبیل تجهیزات، خوراک، پوشاک، ترابری خودرویی و کلیه اقلامی است که در پایگاهها مورد نیاز است که باید به موقع تهیه شده و در زمان مناسب در اختیار یگانها قرار داده شود.

فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی هوایی ارتش گفت: امروز در نقطه‌ای هستیم که می‌توان گفت در همه زمینه‌ها به خودکفایی رسیده‌ایم و تمامی پروازها به همت متخصصان و کارکنان فنی داخلی انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا یعقوبی احسن فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی هوایی ارتش گفت: وظیفه آماد و پشتیبانی هوایی، تامین نیازمندیهای گوناگون یگان‌ها از قبیل تجهیزات، خوراک، پوشاک، ترابری خودرویی و کلیه اقلامی است که در پایگاهها مورد نیاز است که باید به موقع تهیه شده و در زمان مناسب در اختیار یگانها قرار داده شود.

وی افزود: از خصوصیات بارز آماد و پشتیبانی هوایی آمادگی کامل و قابلیت انعطاف است، یعنی اینکه در شرایط مختلف بتواند پشتیبانی مداوم و مستمر از یگانها داشته باشد.

فرمانده آماد و پشتیبانی نهاجا خاطرنشان کرد: تحریم ها باعثشد تا بزرگان و یپشکسوتان نیروی هوایی با بهره گیری از تخصص و دانش خود به فکر اتکا بر توان داخلی بیفتند و از آنجا بود که جرقه های تشکیل نهضت قطعه سازی و اصطلاحاً جهاد خود کفایی در نیروی هوایی ایجاد شد.

وی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب(مدظلله العالی) نیز در فرمایشات خود به این نکته اشاره کرده و فرموده‌اند: نیروی هوایی اولین نیرویی بود که جهاد خود کفایی در آن ایجاد شد.

یعقوبی در پایان تصریح کرد: بحمدالله جهاد خود کفایی امروزه به عنوان یک معاونت در تمامی نیروهای ارتش مطرح و در نیروی هوایی هم پیشتاز امور تحقیق وپژوهش است و به لطف خداوند متعال امروزه در نقطه ای هستیم که می توان گفت که در همه زمینه ها به خودکفایی رسیده ایم و تمامی پروازها به همت متخصصان و کارکنان فنی داخلی انجام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز