خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در دیداربارئیس پارلمان عراق:

ایران و عراق در حل مساله تروریست ها با هم همکاری کنند

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۳۸۴

دو کشو. رباید بر تعمیق هر چه بیشتر روابط به منظورحل چالش هایی که دامن گیر ایران و عراق شده است، تاکید کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات موجود در منطقه به ویژه بحران ناشی از اقدامات تروریست ها گفت: ایران و عراق باید در حل مساله تروریست ها با یکدیگر به همکاری بپردازند.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که برای شرکت در صد و سی و یکمین اجلاس بین المجالس جهانی به سوئیس سفر کرده است، عصر دوشنبه بعد از سخنرانی در این اجلاس با سلیم الجبوری رئیس پارلمان عراق دیدار و گفت و گو کرد.

لاریجانی با اشاره به مشکلات موجود در منطقه به ویژه بحران ناشی از اقدامات تروریست ها اظهارداشت: ایران و عراق باید در حل مساله تروریست ها با یکدیگر به همکاری بپردازند.

رئیس مجلس عراق با اشاره به علاقه این کشور جهت ایجاد ارتباط بین دو کشور در عرصه های مختلف، ادامه داد: در حال حاضر مشکلات زیادی از جانب تروریست ها گریبانگیر عراق و منطقه شده است.

وی با بیان اینکه مردم عراق توقعات زیادی از مسولان این کشور دارند، تصریح کرد: نگاه ما به ایرن نگاه به کشوری علاقمند به کمک به این کشور است که فصلی مشترک نیز بین آنها وجود دارد.

سلیم الجبوری در پایان بر تعمیق هر چه بیشتر روابط دو کشور به منظورحل چالش هایی که دامن گیر ایران و عراق شده است، تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز