خبرگزاری کار ایران

همزمان با عید سعید غدیر خم:

از کتاب " نقش ماندگار " در کاشان رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۲۹۲

درهشتمین شب دهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان همزمان با عید سعید غدیر خم از کتاب " نقش ماندگار " در فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان رونمایی شد.

درهشتمین شب دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان، همزمان با عید سعید غدیر خم از کتاب «نقش ماندگار» در فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان رونمایی شد.

دبیر دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان گفت: «نقش ماندگار» با هدف معرفی شهدای تئا‌تر کاشان و الگوی هنرمندان با تیراژ یک هزار جلد منتشر شد.

مهدی نادعلی، معرفی شهیدان حسین قشقایی، مجید معصومی، قاسم الله وردی، علیرضا شبانی، عباس درستکار، سعید شعار، جواد شعار، حسین امامی‌پور، جواد زاهدی، احسان محبوبی و حسین حمدیان را به عنوان ۱۱ شهید هنرمند کاشانی نام برد.

وی رویکرد جشنواره را اجرای برنامه‌های ارزشی و ماندگار عنوان کرد و افزود: معرفی زندگینامه شهدای هنرمند بصورت مکتوب در دهمین جشنواره تئا‌تر مهر کاشان با موضوع دفاع مقدس، ایثار و شهادت از دیگر اهداف این جشنواره است.

به گفته دبیر دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان، با توجه به تصمیمات ستاد جشنواره معرفی شهدای هنرمند تئا‌تر ضروری است.

نادعلی، توزیع کتاب «نقش ماندگار» در پایان اجرای نمایش‌های این جشنواره را یکی از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی ستاد برشمرد.

دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان تا ۲۴ مهر ماه در فرهنگسرای مهر کاشان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز