خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز:

نرخ کرایه‌های ناوگان حمل و نقل درون شهری اهواز افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۶۳۴

از دو سال گذشته تاکنون، هیچگونه افزایش نرخ کرایه در سازمان اتوبوسرانی اهواز صورت نگرفته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز در خصوص افزایش کرایه‌ اتوبوس‌های درون شهری گفت: بیش از دو سال گذشته تاکنون هیچگونه افزایش نرخ کرایه در سازمان اتوبوسرانی اهواز را نداشتیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مسعود یزدی تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر و تأئیدیه فرمانداری اهواز، با توجه به افزایش بهای قطعات و تجهیزات اتوبوس، هزینه بسیار بالای سرویس و نگهداری و همچنین افزایش انگیزه در بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در حمل و نقل عمومی در راستای استمرار ارائه خدمات به شهروندان گرامی، نرخ کرایه اتوبوس از تاریخ ۱۹ مهرماه افزایش و قابل اجراء است.

یزدی، از شهروندان محترم درخواست نمود تا با خرید و شارژ «شهروند کارت» و پرداخت بهای بلیت، سازمان را در ارائه خدمات به شهروندان عزیز یاری کنند.

وی گفت: نرخ گذاری خطوط جدید اتوبوسرانی شهر اهواز مطابق با سایر کلانشهر‌ها در چهار گروه و بر اساس مسافت خطوط صورت پذیرفته است.

همچنین سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۷۶۷۵ روابط عمومی سازمان، آماده دریافت هرگونه نظرات شهروندان گرامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز